Computer verschrikkelijk langaam door Azureus

Status
Niet open voor verdere reacties.

mister 9

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2004
Hebben jullie ook dat je computer verschrikkelijk langzaam wordt van Azureus. Op het moment dat ik 'm aanzet wordt het systeem ongelofelijk langzaam. Als ik 'm dan weer uitzet, is het weer opgelost. Alsof Azureus mijn hele geheugen vol laat lopen. Is hier een oplossing voor?

Daar heb ik ook last van.. ik denk dat Azureus een ontzetten zwaar programma is.. ook als ik hem uitzet dan gebeurt het regelmatig dat mijn pc erop vast loopt.
Ik weet niet of er een oplossing voor is, misschien een andere client Shareeze of Bittornado??

azureus

dat is alleen als de download aan het controleren is hoe ver de download is, als hij eenmaal gaat downloaden is het weer okay

Hij is nog trager als hij bestanden aan het controleren is, dan kan ik niks meer doen op mijn pc. maar tijdens het downloaden laat de rest ook te wensen over, ik heb een AMD 1800 XP met 256 MB sd-ram geheugen.. misschien toch een te langzame pc??

In mijn ogen komt het door de vele verbindingen die de client open zet!

Gebruik in de dosbox het commando netstat eens en zie...

Vreemd. Zie onder de knop 'systeem wat voor bagger ik op werk, terwijl ik nergens last van heb, qua Azureus dan:)

Poekie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan