Computer viel uit nu niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chargeotto

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2007
Enkele jaren geleden toen ik nog windows2000 gebruikte had ik telkens last van dat mijn computer plotseling uitviel en direct weer opnieuw opstarte. Ik heb toen Windows XP uitkwam dat erop geinstalleerd, en het probleem was plotseling verdwenen.
Ik heb er nog steeds geen verklaring voor, is er misschien iemand die er misschien wel een verklaring voor zou kunnen bedenken?

Als het ook bij Windows XP zou gebeuren, dan zou het lijk mij gewoon aan de pc liggen die misschien oververhit raakt ofzo, maar het rare is dat ik bij XP nergens last van heb.

Nu je windows2000 niet meer gebruikt en de foutmelding ook niet meer komt is het heel lastig zoeken.

Logboeken van win2000 konden veel zeggen maar ja die heb je niet meer. Waarschijnlijk software wat een slechte dll had of een driver die niet optimaal werkte.

Nu je windows2000 niet meer gebruikt en de foutmelding ook niet meer komt is het heel lastig zoeken.

Logboeken van win2000 konden veel zeggen maar ja die heb je niet meer. Waarschijnlijk software wat een slechte dll had of een driver die niet optimaal werkte.

Het ligt me ook bij dat als ik windows 2000 net geinstalleerd had er niks aan de hand nog was en als ik dan alle software er weer op had staan en ik d8t dat het probleem weg was, dat het dan weer gebeurde.

dit kan meer oorzaaken heben.

1 een programma dat een conflict veroorzaakt.
2 slechte driver
3 probleem met de hardware.
4 stof/vuil dat op bouw in de pc /static geladen er door.

dit kan meer oorzaaken heben.

1 een programma dat een conflict veroorzaakt.
2 slechte driver
3 probleem met de hardware.
4 stof/vuil dat op bouw in de pc /static geladen er door.

Dan zal het hoogst waarschijnlijk oorzaak 1 zijn.
Want direct na een installatie van 2000 had ik nog nergens last van en als ik dan wat programma's erop gezet had gebeurde het.

Gelukkig heb ik er nu geen last meer van met XP, maar was wel benieuwd hoe dit nou zou kunnen komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan