magix1982
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 dec 2006
Hallo,
Sinds een een maand of zo gebruik ik mijn draadloze modem niet meer omdat mijn adapter stuk was. Ik was dus genoodzaakt om weer mijn utp kabel boven te halen.
Ik heb nu een nieuwe adapter gekocht maar als ik naar "draadloze netwerkverbindingen" ga zien dan sta ik er niet meer tussen :shocked: . Soms staat er wel nog de verbinding van mijn buur bij. :evil: Ik heb ook mijn pc geformatteerd dus alle software is eraf.
Mijn configuratie is:
:: telenetabonnement
:: DWL-2000AP + D-link modem
:: Windows XP home edition SP2
:: 1 laptop met Intel PRO/Wireless 2200BG Network connection
Als ik in de handleiding kijk van moet ik surfen naar 192.168.0.50 maar hoe kan ik surfen als mijn draadloze verbinding niet werkt???
Ik heb ook gezien dat op mijn draadloze modem ik drie lichtjes heb, nl Power, LAN en WLAN. Als ik de draadloze modem verbind met de modem van telenet dan pinkt het LAN lampje. Ik weet echt niet meer wat doen hoor...
Groetjes
Sinds een een maand of zo gebruik ik mijn draadloze modem niet meer omdat mijn adapter stuk was. Ik was dus genoodzaakt om weer mijn utp kabel boven te halen.

Mijn configuratie is:
:: telenetabonnement
:: DWL-2000AP + D-link modem
:: Windows XP home edition SP2
:: 1 laptop met Intel PRO/Wireless 2200BG Network connection
Als ik in de handleiding kijk van moet ik surfen naar 192.168.0.50 maar hoe kan ik surfen als mijn draadloze verbinding niet werkt???

Ik heb ook gezien dat op mijn draadloze modem ik drie lichtjes heb, nl Power, LAN en WLAN. Als ik de draadloze modem verbind met de modem van telenet dan pinkt het LAN lampje. Ik weet echt niet meer wat doen hoor...

Groetjes