Computer voor grote muziekprojecten

Status
Niet open voor verdere reacties.

antonietjehh

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2012
Sinds mijn oude laptop begint te haperen als ik en van mijn projecten open, heb ik
besloten om een pc aan te schaffen. 400 euro is mijn budget. hij moet probleemloos Cubase 6 en FL Studio 10 kunnen draaien.
Graag hulp!

Hallo.
Heb jij een kant en klaar systeem nodig ?
Of heb jij zelf iets van windows 7 of een of anders hardware die je kan gebruiken al thuis liggen ? (of kan je de pc zelf inelkaar zetten )?
Die programma's zijn beide voor geluid dus ik neem aan dat jij ook goeie speakers hebt , zo ja .. welke ? ( dan kunnen wij er een goeie geluidskaart bij vinden )

Ik heb 2 krk's actieve monitors... met tulp, jack en nog een aansluiting die ik niet ken.
heb zelf een licenie van win 7 ultimate liggen en zou mijn nieuwe pc ook zelf in elkaar kunnen zetten.

1 x audio - Uitgang - miniconnector stereo 3,5 mm ¦ 1 x audio - lijnuitgang (zijkant surround) - miniconnector stereo 3,5 mm ¦ 1 x audio - line-out (back surround) - miniconnector stereo 3,5 mm ¦ 1 x audio - lijnuitgang (midden/subwoofer) - mini-telefoon 3,5 mm. ¦ 1 x audio - ingangslijn/microfoon - miniconnector stereo 3,5 mm

en ik zou het toch ook wel leuk vinden als ik er gta 4 op kan doen ofzo, met dan als budget 450...

Je monitor sluit je op de blaw aanlsuiting aan de achterkant van je moederbord
Gta 4 ga je helaas niet halen met 450 euro , deze game vreet gewoon weel van je videokaart dus je zal minstens eentje van rond de 120 euro moeten kopen
met de graphics die je nu hebt is het ook mogelijk om gta 4 te spelen op low bij ong 20 fps :P

Oke dan laat ik dat idee maar even rusten :thumb:
En ga ik fl studio echt probleemloos draaien met die i3?

je krijgt alles er gewoon netjes bij
Als je hulp nodig hebt met het inelkaar zette dan hoor ik wel wel...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan