Computer vraagje! Helpt wordt gewaardeerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

rabbithop1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2010
Hey iedereen,

ik ben van plan een nieuwe computer te kopen, waar ik (hopelijk) fatsoenlijk WoW op kan spelen. Het gaat om deze computer :

MSI AM3 DDRII Moederboard
AMD AM3 620+ QUAD CORE processor 64 bit
4 GB DDRII kwaliteitsgeheugen
ATI RADEON Series Grahics card
1TB Harddisk

Ik ben er dan ook nog van plan een N-vidia Gefore 9800 GT videokaart, en Windows 7 bij te kopen.

Zou dit genoeg zijn voor spellen zoals Wow? :confused:
Iedereen die wilt helpen ; bedankt :D;):thumb:

Laatst bewerkt:
Een ATI kaart én een Nvidia kaart in één pc?
De systeemeisen zijn nu (zonder dat je aangeeft wélke ATI erin zit) voldoende al weet ik niet of de game Windows 7 ondesteunt, XP en Vista geen probleem.

Bedankt voor de snelle reactie! :thumb: ;)

Het is een ATI Radeon X1200, is dat goed/voldoende om WoW zonder problemen te laten lopen?

Het gaat om een pc :P
Maar is die ATI Radeon met de N-vidia 9800 niet genoeg? :confused: Volgens mij helpt die N-vidia kaart die Radeon toch? Dat het zegmaar ge-upgrade is? :eek:

Nee, zo werkt dat niet.

Je moederboard (als deze dit ondersteunt) kan of sli (2 x een gelijke nvidia kaart) of Crossfire (2 x een gelijke ati kaart). Beide kaarten zijn en van een ander merk en verschillend en gaan elkaar niet helpen.

Wat moet die pc eigelijk kosten?

Hij kost 897 euro, en dan is het dat alles bij elkaar :o

EDIT : Het is wel een hele computer he, geen losse onderdelen, ik noemde net alleen de belangrijkste punten =P

Met dat geld kunnen wij iets veel beters samenstellen. Ik vraag me af waar die PC te koop is? Dit kan ik me niet voorstellen? Zit er een dure monitor en randapparatuur bij?
Hier is een samenstelling van €825 zonder randapparatuur erbij. Als je dat erbij wilt moet je het even zeggen. Deze samenstelling is op elk front veel beter dan de PC die in jouw eerste post staat.

@gast0225: Uiteraard ondersteunt World of Warcraft Windows 7, ze hebben meer dan 13 miljoen spelers.

Laatst bewerkt:
@gast0225: Uiteraard ondersteunt World of Warcraft Windows 7, ze hebben meer dan 13 miljoen spelers.
Wat zegt 't aantal spelers over het OS? Pacman werd door mogelijk zo'n 2 miljard mensen gespeeld, maar wordt niet door Windows 7 ondersteund.

Laatst bewerkt:
Wat zegt 't aantal spelers over het OS? Pacman werd door mogelijk zo'n 2 miljard mensen gespeeld, maar wordt niet door Windows 7 ondersteund.
...

Dat is geen vergelijking, je zegt zelf al werd. Bovendien moet daar niet voor worden betaald. World of Warcraft is de populairste MMORPG. Natuurlijk zorgt Blizzard (het team van WoW) er dan voor dat het ook op Windows 7 werkt ;). Anders lopen ze het risico een hoop spelers te verliezen, wat resulteert in een veel lagere omzet.

Dan nog klopt je beredenering niet, dat als een spel veel gespeeld wordt het wel gaat werken.:rolleyes:

Dan nog klopt je beredenering niet, dat als een spel veel gespeeld wordt het wel gaat werken.:rolleyes:
Mijn redenering is dat als een spel zo populair is het heel, heel vreemd zou zijn als het niet door Windows 7 ondersteund zou worden. Je moet wel een beetje doordenken he...

Kennelijk snap je niet wat gast0225 en ik bedoelen.

Nee jullie snappen niet wat ik zeg. Ik zeg dat je bij een spel als World of Warcraft er van uit kunt gaan dat het Windows 7 ondersteunt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan