Computer werkt niet meer goed na windows 8.1 update

Status
Niet open voor verdere reacties.

RobBos

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2009
Berichten
86
Geeft 6 lange piepjes bij opstarten, wijzend op een videokaartprobleem. Deze eruit gehaald, weer geprobeerd op te starten, begint het beeld te flikkeren en loopt de pc half vast. Geluidskaart er ook uit gehaald (dus alle kaarten) en nu werkt de pc naar behoren. Ik weet alleen niet hoe ik nu de pc werkend op 8.1 kan krijgen met deze 2 kaarten draaiende:

Sapphire R7 240 1gb
Sound Blaster SB1350

Kan iemand mij verder helpen? Pc start momenteel dus niet door wanneer deze 2 of 1 van deze 2 kaarten zijn ingeplugd.

Alvast bedankt. :)
 
Combinatie videokaart erin, geluidskaart eruit al geprobeerd? Welke voeding heb je?
 
Al geprobeerd, en geeft in alle drie de combinaties dezelfde problemen. Alleen alles eruit laat de computer normaal draaien. En ik weet niet precies welke voeding ik heb, maar de pc is in elkaar gezet door een deskundige dus ik verwacht niet dat daar het probleem zit. Ik neem aan dat je doelt op het feit of het totale gevraagde vermogen wel opgevangen kan worden door de voeding die erin zit? Zo nee dan zoek ik het gelijk voor je uit.

Problemen zijn echt na de update begonnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En alleen met de videokaart erin en geen geluidskaart?
En die beeps heb je gelijk?

Welk merk en type moederbord?
 
Ook inderdaad. En 6 beeps. Moederbord weet ik niet? Kan die niet vinden bij apparaatbeheer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan