Computer werkt niet meer na defragmentatie.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Telefooncal

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2008
Berichten
8
Dag best mensen,

Vanochtend heb ik mijn pc gedefragmenteerd met Diskeeper... Alleen bleef hij ergens hangen bij C:\Windows\Driver nogwat... Nu heb ik dat als ik mijn pc opnieuw gestart heb dat hij het voor 15 seconden normaal doet en dan blijft hij gewoon hangen, niks reageert dan meer. Als ik via Safemode opstart doet hij het wel normaal, ik heb ondertussen al Diskeeper van mijn PC afgegooid.

PC specs:
- Windows Vista Ultimate 64bit SP1
-8GB Ram ddr2 800mhz G.E.I.L.
-Intel dualcore processor E6750 @ 2.66ghz
-Nvidia 8800gtx 764mb
- een 450gig hardeschijf, van samsung
-Nvidia 650i Ultra Motherboard
en een Creative X-Fi soundblaster fatal1ty pro-edition als geluidskaart.

Is er een manier om dit probleem te herstellen of ben ik alles kwijt en moet ik mijn pc opnieuw instaleren? :(
 
Ik ben nu eindelijk tussen wat bsod's doorgekomen naar het systeemherstel, wat inmiddels al weer een uurtje staat te draaien, voor de defragmentatie was ik ong 2 uur bezig, zou hij dan ong de zelfde tijd nodig hebben om alles terug te zetten? en zet hij dan serieus alles terug? dus hij de-defragemeert eigelijk?:eek:
 
Ik ben nu eindelijk tussen wat bsod's doorgekomen naar het systeemherstel, wat inmiddels al weer een uurtje staat te draaien, voor de defragmentatie was ik ong 2 uur bezig, zou hij dan ong de zelfde tijd nodig hebben om alles terug te zetten? en zet hij dan serieus alles terug? dus hij de-defragemeert eigelijk?:eek:

systeemherstel zet gewoon de instellingen terug, hoelang het zou kunnen duren heb ik zo niet echt een idee van
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan