Computer werkt niet meer na installeren driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

joshua1983

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2007
Berichten
6
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem en hoop dat 1 van jullie mij kan helpen.

Ik heb een comp van een aantal jaren oud waarop ik een Netgear USB wireless wou aansluiten.
Aangezien ik de laatste 2 jaar geen update heb gedaan voor XP moest ik volgens de installatie-CD van de USB eerst Hotfix KB822??? installeren voordat ik verder kon.
Dit werkt met USB 2.0 en mijn XP was nog 1.1
Na deze update te hebben gedaan kon ik de USB installeren en alles werkte maar na een tijdje liep de comp vast en wilde ik hem opnieuw opstarten.
Maar de computer begint telkens opnieuw met opstarten nadat er wordt gevraagd in welke modes ik XP wil opstarten.
Na onderzoek heb ik met een XP-cd recovery gedraaid en kernel32.dll vervangen (volgens microsoft support).
Nu komt de comp. wel verder met opstarten (Windows wordt geladen staat er) maar net als je verwacht dat je kunt inloggen zie je heel even een blauw scherm en wordt de computer opnieuw opgestart,
Kan iemand mij helpen want er staan nog belangrijke bestanden op

Thanks
 
Deze opstartoptie gebruiken en de code hier plaatsen.

"automatisch opnieuw opstarten bij een systeemcrash uitschakelen"
 
Ja dat had ik al een keer gelezen maar hoe stel ik dit in als Windows niet meer opstart?
 
Door met F5 of F8 in het XP opstartmenu te komen, waar ook veilige modus staat.
 
Ik kan deze optie helaas niet kiezen. Heb ik nog een mogelijkheid of houdt het hier op en zal ik alles opnieuw moeten installeren?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan