Barney Rubble
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 nov 2008
Hallo ik heb een vreemde vraag.
Ik heb hier een computer waar Windows 7 Ultimate opstaat.
Als ik deze pc na een installatie van iets zodra hij het vraagt opnieuw moet opstarten gebeurd er het volgend:
In het Beeldscherm zie ik keurig Computer is aan het afsluiten.
Daarna gaat ook na een paar seconde het Beeldscherm uit.
Maar het vreemde is dat de computer volledig aan blijft staan en er zeker niet over denkt om ook mee af te sluiten.
We hebben dit al met verschillende besturingsprogramma's gedaan zoals een andere Windows 7, Windows xp enz.
Maar helaas het euvel blijft en en de computer blijft volledig aan !
Nou ben ik erg benieuwd of er hier misschien iemand is die mij een suggestie kan geven wat hier de oorzaak van is.
Ik denk zelf het moederbord maar weet verder niet of dit op het moederbord of in het bios te fixen is.
Ik zie graag jou antwoord tegemoet.
ps het gaat hier om een ASUS P5N-D moederbord !
mvg,
Barney
Ik heb hier een computer waar Windows 7 Ultimate opstaat.
Als ik deze pc na een installatie van iets zodra hij het vraagt opnieuw moet opstarten gebeurd er het volgend:
In het Beeldscherm zie ik keurig Computer is aan het afsluiten.
Daarna gaat ook na een paar seconde het Beeldscherm uit.
Maar het vreemde is dat de computer volledig aan blijft staan en er zeker niet over denkt om ook mee af te sluiten.
We hebben dit al met verschillende besturingsprogramma's gedaan zoals een andere Windows 7, Windows xp enz.
Maar helaas het euvel blijft en en de computer blijft volledig aan !
Nou ben ik erg benieuwd of er hier misschien iemand is die mij een suggestie kan geven wat hier de oorzaak van is.
Ik denk zelf het moederbord maar weet verder niet of dit op het moederbord of in het bios te fixen is.
Ik zie graag jou antwoord tegemoet.
ps het gaat hier om een ASUS P5N-D moederbord !
mvg,
Barney
Laatst bewerkt: