computer wil niet opstarten door updates

Status
Niet open voor verdere reacties.

jasmientje

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2012
Berichten
11
Ik heb een groot probleem,

mijn computer was updates aan het installeren en mijn broer heeft mijn PC uitgezet maar als ik hem nu opstart
zegt de pc updates 3 van 3 configureren 0% voltooid dat blijft zo'n 2 minuten staan en dan komt erop afsluiten
dan sluit hij de PC af en start het lolletje vanvoorafaan

heb bijna alles al geprobeerd van het F8 menu wat moet ik doen?

Bedankt op voorhand als jullie mij willen helpen!!

groetjes Jasmien
 
opstartherstel? repareren icm de windows dvd?
 
niet opnieuw installeren, maar gebruik maken van de herstelopties icm de windows dvd ;)
 
het lukt daar ook niet mee als ik de cd-rom erin steek dan wil hij de vista altijd opnieuw instellen dus komt er geen opstartherstel en van het geavanceerd F8 menu heb ik alles al geprobeerd
 
Je moet eerst doen alsof je opnieuw wil installeren, maar dan kies je voor de optie herstel (of reperatie ofzo). Laat je broer het maar fixen, hij heeft het gesloopt ;)
 
ik zou graag mijn PC nog heel houden dus zal ik het zelf moeten fixen vrees ik :p
maar voor de optie herstel komt die dan na de vraag op welke partitie ik vista wil herstellen?
 
Windows dvd erin stoppen, ervan opstarten en dan bij dit scherm:
reparatie1.jpg

op uw computer herstellen klikken. De rest van de stappen staan gewoon beschreven in de link ;)
 
zo'n scherm krijg ik niet :(
ik kom direct op een grijs scherm waar hij zegt welke partitie ik wil overschrijven
 
Dat kan niet kloppen, dan start je niet op van de windows vista dvd....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan