Computer wil niet opstarten na installatie XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

fredje3112

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 okt 2009
Hallo allemaal,

Ik heb sinds gisteren een probleempje met mijn pc. Volgens mij heeft mijn pc een virus opgelopen (geen flauw idee welke). Toen ik mijn pc wou rebooten kreeg ik een blauw scherm (ook in veilige modus). Ik heb dan ook besloten om Windows XP opnieuw te installeren.

Windows XP geinstalleerd en dan start de pc opnieuw op (cd eruit gehaald zoals gevraagd werd). Echter blijft hij constant opnieuw opstarten. Hoe moet ik nu verder want ik heb al chkdsk /r geprobeerd, maar dat werkte niet. Heeft iemand een idee hoe ik dit moet oplossen?

Hallo allemaal,

Ik heb sinds gisteren een probleempje met mijn pc. Volgens mij heeft mijn pc een virus opgelopen (geen flauw idee welke). Toen ik mijn pc wou rebooten kreeg ik een blauw scherm (ook in veilige modus). Ik heb dan ook besloten om Windows XP opnieuw te installeren.

Windows XP geinstalleerd en dan start de pc opnieuw op (cd eruit gehaald zoals gevraagd werd). Echter blijft hij constant opnieuw opstarten. Hoe moet ik nu verder want ik heb al chkdsk /r geprobeerd, maar dat werkte niet. Heeft iemand een idee hoe ik dit moet oplossen?

Het zou ook handig zijn als je ook je hardware profiel erbij zet.
Voor dat je hem ging installeren heb je hem ook geformateerd. Of heb je windows er gewoon er over heen geinstalleerd.

Ja, hij heeft de schijf geformatteerd. Hierna heeft hij de bestanden gekopieerd en de installatie geinitialiseerd. Dan na het herstarten gaat hij niet meer verder.

Mijn hardware specs:
Intel Pentium 4 3,2 Ghz
3GB RAM
Asus Ati Radeon 3580
Coolermaster Real Power M520
Harddisk zou ik zo snel niet weten, volgens mij is het een Maxor

Ik heb 't uiteindelijk met de hulp van de Dell helpdesk opgelost. Uiteindelijk moest ik de harde schijf debuggen, hierna werkte de installatie prima. Hier mag een slotje op..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan