Computer wil niet uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

channah

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2004
Nadat ik een nieuwe cd-rom speler heb laten plaatsen en zelf de comp weer heb aangesloten wil de comp niet meer uit.

Als ik op de normale manier uitzet lijkt alles normaal uit te gaan alleen blijft het licht van de comp.branden en de ventilator? blijft zoemen.
Ook het scherm met 'u kunt de computer nu uitzetten'
verschijnt niet.
Als ik dan weer op de aan knop druk zoals ik hem altijd heb aangezet gebeurt er niets.
Heeft iemand een idee?

Verder doen mijn geluidsboxjes het niet het power licht brand en volgens mij heb ik verder ook alles goed aangesloten(en niet voor de eerste keer)

Ik hoop dat iemand een oplossing heeft.

Groetjes Channah

Als je een CD-rom hebt laten plaatsen in de winkel zou ik in eerste instantie daarna terug gaan. Duidelijk is er iets verkeerd aangesloten met de voeding.
Of de massa is niet goed aangesloten, of er wordt op een andere manier sluiting gemaakt.

Ik heb degene die hem heeft geinstalleerd al gebeld die zegt het niet te weten vandaar mijn vraag hier
Als het blijft moet hij nog maar eens langs komen denk ik.
In ieder geval bedankt voor het meedenken.
Groetjes Channah

Even voor de goede orde.
Ik heb de comp maar weer terug gebracht naar de 'maker' en inmiddels is alles weer pico bello heeft even geduurd en hij zegt zelf niet te weten wat hij gedaan heeft,maar dat is mijn zorg niet .
Hij doet het weer:)
Groetjes Channah

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan