Computer wil niets downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

saartje123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 dec 2015
Hallo,

Ik zit al een paar dagen met een probleempje :confused: ...
Mijn computer wil dus niets meer downloaden. Het scherm waarop hij vraagt waar ik het bestand wil downloaden verschijnt maar niet. Ik dacht eerst dat er misschien een virus aanwezig was, maar nee niets gevonden.Mijn computer is ook nog niet zo oud, maar 1 jaar.. Ik heb ook al geprobeerd om het op een andere browser te downloaden maar daar werkt het ook niet. Dit is wel een heel lastig probleem want soms moet ik voor school bestanden downloaden en dan werkt ie niet. Ik hoop dat iemand mij een beetje begrijpt en dat iemand mij kan helpen want dit is echt een zeer lastig probleem.

Alvast bedankt

Hoi hoi saartje

Misschien jijzelf wel downloaden kan maar dat weet je ook niet ? :( heb jij wel download-map C:\Users\Saartje\Downloads nagekeken nadat je wat gedownload hebt ??

Anders .... als je op Internet online eens bent ( op browser als je wat bezig bent ! ) klik links op jouw toetsenbord op CTRL + J dan in geopende venster moet je daar voor download optie aanpassen ... ( kijk plaatje onder ! ) ...

Downloads !.jpg

Laatst bewerkt:
Hoi,
Welkom op Helpmij :)
Om je beter te kunnen helpen hebben we wat meer info nodig.
Welke browser heb je, welk besturingssysteem enz.
Als die info hebt doorgegeven zal ik de sectie moderator vragen je vraag te verplaatsen naar de juiste sectie want nu is het natte-vinger-werk.
Succes verder met je vraag.

Hallo,

Bedankt om te reageren maar het probleem is opgelost!
Hoe weet ik ook niet maar opeens (na 30 keer aan en uit te zetten) wou de computer wel weer downloaden.
Btw ik had al in de map C:\Users\Saartje\Downloads gekeken maar nee daar stond niets..
Maar toch bedankt!:)

Saartje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan