computer window xp start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

rojess

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 mei 2007
hallo

als ik mijn computer aanzet dan start hij windows niet op en zegt dat C;windows/system32 beschadigd is, start windows op via de xp cd en druk in het eerste scherm op 'r'

als ik de cd rom van windows xp professional er in doe dan start hij deze niet op maar krijg ik weer dezeld melding en start hij de cd rom niet op

hoe kan ik dit oplossen??

bedankt alvast

ronald

Staat de de cd-rom speler als eerste in het BIOS (boot volgorde) ?

Staat de de cd-rom speler als eerste in het BIOS (boot volgorde) ?

ja volgens mij wel hij start op doet memorytest en blijft op een gegeven moment even stilstaan voordat hij naar het vogende scherm slaat ik kan welmet delete het onderbreken en dan kom je waar je allerlei rare bestanden krijgt

ja volgens mij wel hij start op doet memorytest en blijft op een gegeven moment even stilstaan voordat hij naar het vogende scherm slaat ik kan welmet delete het onderbreken en dan kom je waar je allerlei rare bestanden krijgt

kan je de PC opstarten in Veilige Modus? dacht dat het F8 was.

Wat is de preciese foutmelding? C:\windows\system32 is een map, lijkt mij sterk dat die beschadigd is, ook C:\Windows\system32\config zou kunnen, maar dan kom je ook niet in veilige modus.

Wat is de preciese foutmelding? C:\windows\system32 is een map, lijkt mij sterk dat die beschadigd is, ook C:\Windows\system32\config zou kunnen, maar dan kom je ook niet in veilige modus.

je hebt gelijk het is system32/config en ik kom niet in de veilige modus het is dat andere waar je in kan komen als je delete drukt maar daar begrijp ik niets van

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan