Computer wordt slomer en slomer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Systemizer X100

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 mei 2003
Ok, dit kan nooit goed zijn.
Mijn computer is sinds kort heel sloom geworden. Alles crasht (zoals MSN die altijd crasht) en vervolgens blijven de programma's in het geheugen zitten. Dus als ik mozilla afsluit, blijft het in het geheugen zitten (processen, process blijft actief en kan niet afgesloten worden). Help! Mijn computer wordt zo heel erg sloom en ik kan niet eens normaal iets doen op mijn pc.

Al gescand op spyware.

Titel aangepast. Help spoedhulp zegt niets over het probleem.

Ja sorry van die titel. Ik had echt even snel hulp nodig. Maar het lijkt opgelost te zijn, het had waarschijnlijk iets met intdrv.exe te maken. Ik had internettoegang voor dat programma geblokkeerd.
Kon me eigelijk helemaal niet voorstellen dat dat de oplossing was, maar goed. Alles loopt weer lekker snel. Wel erg raar...

Geplaatst door Systemizer X100
Ja sorry van die titel. Ik had echt even snel hulp nodig. Maar het lijkt opgelost te zijn, het had waarschijnlijk iets met intdrv.exe te maken. Ik had internettoegang voor dat programma geblokkeerd.
Kon me eigelijk helemaal niet voorstellen dat dat de oplossing was, maar goed. Alles loopt weer lekker snel. Wel erg raar...

wat zeg ik?! Het probleem is nog helemaal niet opgelost! Alles gaat nu wel snel, niks blijft haken maar de processen blijven nog steeds actief. Mozilla is bijvoorbeeld nog actief, en internet explorer ook! Die had ik beide al afgesloten (voordat ik dit schreef)

Buffy,
Ik zou niet weten wat het exe programma doet of is.
Maar ik gaf de link omdat systemizer niks kon vinden via google.

Geplaatst door puppie
Buffy,
Ik zou niet weten wat het exe programma doet of is.
Maar ik gaf de link omdat systemizer niks kon vinden via google.

Okee, maar de links die jouw zoekopdracht opleverde (en die zoekopdracht had ikzelf natuurlijk ook al uitgeprobeerd) blijken totaal geen duidelijkheid te verschaffen: ze gaan óf over iets anders, óf de sites bestaan niet meer, óf het probleem is aangedragen zonder dat er ooit een oplossing of antwoord is gekomen...:confused:

Systemizer heeft vandaag een HijackThis-log geplaatst, zag ik, dus hopelijk weet Pieter wat dit is.

Ik vraag het wel even bij de service van MyCom. Kleine kans dat zei het weten maar ja, je moet toch wat?:confused:

Systemizer,

Heb je ook al eens op je eigen PC gekeken naar de eigenschappen van dat intdrv.exe bestandje ?

Meestal krijg je daar wat meer informatie, van welke firma het bijv. is of welke versie....
Het bestandje opzoeken en rechter muisknop, dan kiezen voor eigenschappen.
Mogelijk kun je hier uit halen waar het bestandje bij hoort..

Groeten,

Remy

Verder zijn er nog 2 tabbladen, compatibiliteit en samenvatting (= leeg)

Je mist eigenlijk de optie 'Versie' daar staat meestal wat gedetailleerdere info over het bestand. :confused:

Misschien dat er toch nog iemand hier op Helpmij rondzwerft die er wel van gehoord heeft....!!!???

Remy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan