Computer zgm herstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kreepmaster

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2005
Hoi,

Na een heel gedoe met mijn register zoek ik een programma wat ontbrekende en foutieve bestanden zoekt en herstelt. Ook zoek ik een programma die programma's die in Program Files staan automatisch ziet en toevoegt aan het register en/of in een tekstbestand zet.

Ik weet zelf ook dat het bovenstaande misschien onmogelijk is, maar graag geen reacties van "Topic 2199709 over het register" of "Zoek Google", want dat heb ik al gedaan.. (A), Nee, niks bruikbaars kunnen vinden..

En nog een vraag, Waar worden wachtwoorden opgeslagen van Firefox en gebruikerssettings en paswoorden in ThunderBird?:$

Kreepmaster.be

Misschien heb je hier iets aan.

puppie zei:
Misschien heb je hier iets aan.

Waarop is dat van toepassing? Bestanden herstellen? Pc is namelijk herinstalleerd en nu zijn de bestanden van ProgramFiles er wél, maar niet in het register. Deze tool werkt daar niet voor...

Waarop dat van toepassing is.....op jouw vraag waar je het register mee kunt herstellen op foute en ontbrekende sleutels.

puppie zei:
Waarop dat van toepassing is.....op jouw vraag waar je het register mee kunt herstellen op foute en ontbrekende sleutels.

Okéé, is CCleaner zo geaffanceerd (sorry dat ik het niet goed schrijf..) dat die in de map Program Files kijkt of dat overeenkomt?:$

ccleaner kijkt of de registersleutelsallemaal wel heel en correct zijn met wat jij op de computer hebt staan.

Nee.. Doet het niet.. :mad:
Niemand kijkt nog in dit topic.. Word dus een nieuw topic..

En het wordt geen nieuw topic.

Jij zegt dat program files wel gevult zijn maar niet voorkomen in het register? Alles of maar een aantal? Geef eens wat voorbeelden

Ik ga ervan uit dat je windows opnieuw hebt geinstalleerd en nu alle software die van de vorige installatie er nog staat opnieuw wil gaan gebruiken zonder de software opnieuw te willen installeren.

Als het al kan is dat niet verstandig. Installeer de software gewoon opnieuw.

Ellasar zei:
Ik ga ervan uit dat je windows opnieuw hebt geinstalleerd en nu alle software die van de vorige installatie er nog staat opnieuw wil gaan gebruiken zonder de software opnieuw te willen installeren.

Als het al kan is dat niet verstandig. Installeer de software gewoon opnieuw.
Okej,,
Thunderbird werkt weer.. *blij*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan