Computer ziet memory stick niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter JH84
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

JH84

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2001
Ik heb in de USB-poort van een computer met XP, een memory stick gestoken.

Als ik bij de USB instellingen kijk wordt de stick aangegeven als: USB apparaat voor massaopslag.

Maar toch zie ik de stick niet verschijnen bij " stations met verwisselbaar medium" zodat ik er iets naar weg kan schrijven.

Hoe los ik dit op ?

Staat er een vraagteken voor dat usb masa opslag.

als het goed , heef de computer(zie mijn computer) een virtuele schijf aangemaakt, . Stel je hebt de computer verdeeld in en C en D schijf, evt. een CD/DVD brander als E, krijg je automatisch als je de stick er in plaatst schijf G. Alles wat je in stick wilt hebben, kopieer je naar die schijf. en fixed.

Ik denk dat ze daarover klaagt dat ze dat niet heeft.
(windows is toch zo lomp :p)

als het goed , heef de computer(zie mijn computer) een virtuele schijf aangemaakt, . Stel je hebt de computer verdeeld in en C en D schijf, evt. een CD/DVD brander als E, krijg je automatisch als je de stick er in plaatst schijf G. Alles wat je in stick wilt hebben, kopieer je naar die schijf. en fixed.

Dat dacht ik dus ook maar ik zie hem niet.

Staat er een vraagteken voor dat usb masa opslag.

Nee

:(

Als je de stink erin gedaan heb, ga in naar deze computer, en druk op f5

Vraag me niet hoe maar het is gelukt. De stick kreeg dezelfde drive letter als de virtuele netwerk drive (F).

Ik heb het veranderd in Z en nu zie ik hem wel

bedankt

heilig het windows intelligent drive letter systeem.
Dus toch maar niet. Om een of andere reden wisselt hij bij gewoon drive letters om.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan