Computer ziet TomTec niet na firmware upgrade

Status
Niet open voor verdere reacties.

StifMeistah

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2009
Hey, mijn computer ziet mijn tomtec mp3 speler niet meer. Ik had een firmware upgrade gedaan met de MP3 Player Upgrade Tool van www.tomtec-mp625.nl, maar nu doet de mp4 speler het niet meer (ik krijg alleen een blauw scherm) en de computer ziet hem niet. Ook niet in apparaat beheer nergens. :( Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt :D

Erg vervelend om dit te vertellen en veel zal je er niet aan hebben.
Maar ik denk dat je een nieuwe moet kopen.

Mijn vriendin die werkt bij bart smit en volgens haar zijn die dingen 1 een woord ***, en dus totaal niet aan te raden. Ze gaan snel kapot en zijn niet meer te maken.
Daarbij is de service ook nog eens slecht.
Sorry :confused:

Nja, hij deed het eigenlijk heel erg goed bij mij dan want ik heb hem al heel lang. Maar ik kan er nu dus niks aan doen eigenlijk? want wat ik krijg op de tomtec is een knipperend blauw scherm om de 10 seconden. En dat komt dus omdat ik de firmware heb veranderd.

Laatst bewerkt:
Bedankt

Ik las jouw bericht over De update van de firmware ik wou het net doen, zag ik jouw bericht dus doe ik het niet :P
Bedankt

Welkom Manjot,

Mooi dat je nog wat aan het advies hebt.
Je reageert in een topic uit 2010, het is echter niet toegestaan te reageren op oudere topics. Om die reden zet ik er dan ook een slotje op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan