Computer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi !

Tja, meer dan € 75,= zou ik er niet voor geven.

Geen geld aan uitgeven, beter sparen voor wat nieuwers.

Greetz,

Harry.

Ik heb je vraag verplaatst. Je bied niks aan en koopt niks. Voortaan graag even opletten waar je je vraag plaatst. Dank je wel !!

OKe, hij kost 150 euro?
Is dit te duurr, en hij loopt zeker lekker.
En met de 2400PRO erin loopt de fps dan niet hoger op?
Graag meer adviesen !

Mvg

Het advies blijft hetzelfde:

Die pc is niet veel meer waard. Het is beter om voor een nieuwe te sparen.
Voor gamen is die pc al helemaal niet geschikt. Ook je nieuwe videokaart is daar absoluut niet voor geschikt.

Welke pc heb je nu?

Ik heb nu een oud afgeranseld ding.
Daarom trekt deze pc mij zeer aan, en hij is van een kameraad van mij.
Ik heb ook niet zo veel geld, en mometeel GEEN werk.

Ik heb nu een oud afgeranseld ding.
Daarom trekt deze pc mij zeer aan, en hij is van een kameraad van mij.
Ik heb ook niet zo veel geld, en mometeel GEEN werk.
Dan is het misschien beter om niet te gaan gamen, maar die tijd te besteden aan solliciteren! :thumb:
Met werk heb je zo je computer bij elkaar gespaard. Je hebt geen 1500 euro nodig voor een pc.

Maar die pc van je kameraad is alleen nog geschikt als internetpc en niet meer als game-pc. Deze pc is echt niet meer dan 75 euro waard. En dan ga ik er nog vanuit dat er de legale versie van Windows bij zit.
Daarnaast moet je wel even kijken dat die videokaart van jou wel in de pc past. Nu denk ik dat het een AGP-kaart is (aangezien het nu in een oude pc zit) en ook in die pc die je wilt kopen zit vast nog een AGP-slot. Maar in elk geval moet je dat wel even controleren.

Dus ik kan het beter niet doen?
En toch maar 2jaar wachten tot ik een andere pc heb ?:(
Maar hij zelf gamed er nog steeds op, en heeft er veel op gegamed..

Dus ik kan het beter niet doen?
En toch maar 2jaar wachten tot ik een andere pc heb ?:(
Maar hij zelf gamed er nog steeds op, en heeft er veel op gegamed..
Tja. Als je spellen van 3 jaar geleden wilt blijven spelen....

De enige reden waarom hij er nog COD4 op kan spelen is omdat hij de boel zwaar heeft overklokt. Wat ook weer een risico is: De levensduur van hardware gaat snel achteruit als je flink overklokt. En een 2,6 ghz-processor overklokken naar 3,9 betekent dat deze 50% sneller is geworden. Dat kan nooit super gezond zijn.
Die processor is ook de nieuwste niet meer...

De 2,6 ghz-processor moet zeker al 4 tot 5 jaar oud zijn. En dat met flink overklokken....

hij zei zelf 2 jaar oud, maar dat geloof ik zelf ook niet echt.
En dat overklokken is ook niet goed nee, en hij zei dat het wel goed ging,want hij had er een intel koeler bij gekocht ofzo.

hij zei zelf 2 jaar oud, maar dat geloof ik zelf ook niet echt.
En dat overklokken is ook niet goed nee, en hij zei dat het wel goed ging,want hij had er een intel koeler bij gekocht ofzo.

Natuurlijk kan dat wel goed. Maar het verlaagt wel de levensduur. En als die processor het over een paar maanden zou begeven, dan ben je niet blij.

ff nadenken:
Ik kocht 3 jaar geleden een AMD 3800X2. Dan moet het 4, of 5 jaar geleden zijn dat ik een 3,0 ghz Intel-processor kocht. Die was toen echt een van de meest verkochte en goedkope processors. (het was mijn 1e zelfbouw en had dus bewust voor wat goedkopere onderdelen gekozen) En jij hebt het over een 2,6 ghz-processor. Dus is het logisch als die dus nog ouder is.

Nee, je hebt gelijk. maar ik ben pas 15 , in dec pas 16. dus moet ik nog maar ff wat zoeken krantenwijkje ofzo. :p ik spaar gewoon lekker verder!

Nee, je hebt gelijk. maar ik ben pas 15 , in dec pas 16. dus moet ik nog maar ff wat zoeken krantenwijkje ofzo. :p ik spaar gewoon lekker verder!
ah oke.
Maar goed.. krantenwijk is natuurlijk best interessant. Zeker nu je in het najaar zit: oktober, november en december en dan ook nog de eindejaarsbonus :cool:.
Dan moet je toch iets leuks kunnen kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan