Computerkast blijft knipperen terwijl die uitstaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

SUPERWAR

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2012
Hallo,

Ik zit al een tijdje met een probleem en heb geen idee hoe ik dit moet oplossen. Dus ik dacht dat ik me hier maar even aanmeld :)

Ik heb dus een MEGAWARE computerkast. De computer doet het perfect en heb er dus geen problemen mee. Maar als ik de computer uitzet gaan de lampjes naar een tijdje knipperen, de lampjes van de webcam knipperen en het MEGAWARE logo gaat ook knipperen. Als ik de kast bovenop een tik geef stoppen de lampjes met knipperen. Zit er ergens los contact? Of krijgt de kast nog stroom door op een of andere manier? Ik heb geen idee hoe ik het probleem moet oplossen. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Groetjes, Dennis

Knipperen ze met enige regelmaat? (Seconde 1 aan, seconde 2 uit, seconde 3 aan, etc)
Of is het allemaal heel erg snel, alsof het licht als het ware "trilt" ?(zelfde effect als de schakelaar van een gloeilamp tussen aan en uit proberen te balanceren)

Knipperen ze met enige regelmaat? (Seconde 1 aan, seconde 2 uit, seconde 3 aan, etc)
Of is het allemaal heel erg snel, alsof het licht als het ware "trilt" ?(zelfde effect als de schakelaar van een gloeilamp tussen aan en uit proberen te balanceren)

Ze knipperen heel erg snel, het lijkt inderdaad net of het trilt.

Dan is het inderdaad een lekkage van spanning.
Ik zou de voeding na (laten) kijken

Ja, maar er kan dus wat mis zijn in de gronding/aarde aansluiting.
Want het schijnt dat ondanks de soft-uit stand de voeding toch spanning lekt naar het moederbord.

Ja, maar er kan dus wat mis zijn in de gronding/aarde aansluiting.
Want het schijnt dat ondanks de soft-uit stand de voeding toch spanning lekt naar het moederbord.

In ieder geval bedankt voor de hulp! Zeer snel antwoord en ik zal zeker terug keren naar dit forum als ik meer vragen heb :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan