Computerkast schoonmaken! (van binnen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Computerking

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2010
Hallo Allemaal!

Ik ben vanplan om vandaag nog mijn computerkast van binnen schoon te maken (dus vooral het stof verwijderen).
Ze zeggen dat het kan helpen om je computer sneller te krijgen? Is dit ook waar?

Heeft iemand nog tips of wat ik ook nog goed schoon kan maken voor betere computer presentaties?

Alvast bedankt

sneller word hij niet stoff weg halen zorgt alleen voor betere tempraturen zodat je computer niet over verhit raakt

als je computer weer wat sneller wilt maken moet je oude bestanden die je niet gebruikt verwijderen en applicaties uit zetten die je niet nodig hebt

dit kun je doen door Ccleaner te gebruiken

of een totale herinstallatie van het systeem
meschien is het slim als je wat meer info geeft over het systeem wat je probeert te verbeteren
mobo cpu ram etc

Laatst bewerkt:
sneller word hij niet stoff weg halen zorgt alleen voor betere tempraturen zodat je computer niet over verhit raakt

als je computer weer wat sneller wilt maken moet je oude bestanden die je niet gebruikt verwijderen en applicaties uit zetten die je niet nodig hebt

dit kun je doen door Ccleaner te gebruiken

of een totale herinstallatie van het systeem
meschien is het slim als je wat meer info geeft over het systeem wat je probeert te verbeteren
mobo cpu ram etc

Hallo!

Op deze website vindt je wat meer informatie, dan even bij specs kijken!

okey ik wil even wat duidenlijkheid scheppen
je wilt de computer sneller hebbenen ook schoner

hoe lang gebruik je de computer al en heb je de computer ook al software matig schoon gemaakt?

okey ik wil even wat duidenlijkheid scheppen
je wilt de computer sneller hebbenen ook schoner

hoe lang gebruik je de computer al en heb je de computer ook al software matig schoon gemaakt?

Juist dat wil ik, schoner en sneller.
Hoelang ik mijn computer al heb: ik heb hem aangeschaft in december 2006:rolleyes:

En dat software matig schoon maken: nog nooit van gehoord. Dat zou ook wel een oplossing kunnen zijn ?

software matig op schonen bedoel ik dus
dat je de programmas die je nooit gebruikt weg haalt de harde schijf een keer defragmenteerd en meschien een totale herinstallatie uit voert
maar dan zonder data verlies
hier heb je alle maal tooltjes voor zoals ik al zij Ccleaner http://www.filehippo.com/download_ccleaner/download/91b38312337b467da35f6db858f65c29/ hier te downloaden

als je de kast stof vrij wilt maken raad ik je aan om pers lucht te pakken en daarmee dan het stof er van af te blazen
het kan ook met de stof zuiger maar zorg er dan voor dat je NIKS aanraakt met de stofzuiger
die is namelijk statisch geladen en dat kan dodenlijlk zijn voor je pc

Laatst bewerkt:
software matig op schonen bedoel ik dus
dat je de programmas die je nooit gebruikt weg haalt de harde schijf een keer defragmenteerd en meschien een totale herinstallatie uit voert
maar dan zonder data verlies
hier heb je alle maal tooltjes voor zoals ik al zij Ccleaner http://www.filehippo.com/download_ccleaner/download/91b38312337b467da35f6db858f65c29/ hier te downloaden

als je de kast stof vrij wilt maken raad ik je aan om pers lucht te pakken en daarmee dan het stof er van af te blazen
het kan ook met de stof zuiger maar zorg er dan voor dat je NIKS aanraakt met de stofzuiger
die is namelijk statisch geladen en dat kan dodenlijlk zijn voor je pc

Oké! Heel erg bedankt voor de informatie die ik net nodig had!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan