Computertje van verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elisa

Inventaris
Lid geworden
5 feb 2002
Hallo,

Het heeft wel eens in Helpmij gestaan maar ik weet het niet te vinden...........
Mijn verbinding wordt om de haverklap weggegooid door een hacker (denk ik). Tot nog toe had ik het zo weer terug maar nu ontbreekt het computertje rechts in de opstart. Heel vervelend want ik kan nu ook de verbinding niet verbreken.
Het moet een dll zijn (dacht ik)
Weet iemand hoe dit file heet?

Ik weet niet of je deze optie de bedoeling is, ik heb dus kabel en weet niet hoe dit zit met ASDL: rechtsklik op pictogram (op bureaublad meestal) Mijn netwerklocaties/eigenschappen, rechtsklik op LAN-verbinding/eigenschappen en aldaar kan je Pictogram in systeemvak weergeven gedurende de verbinding, aanvinken.

Indien het pictogram niet op het bureaublad staat: Start/Netwerk-en Internet-verbindingen, Netwerkverbindingen, zie dan verder bij LAN-verbinding.

Toevoeging: soms willen die monitortjes niet mee opstarten, dan zet ik ze even uit (zoals beschreven) en klik OK en dan weer aan en klik OK. De reden is mij nog steeds niet duidelijk maar dat heb ik wel meer met Microsoft. :D

Laatst bewerkt:
Sinds ik die trojan heb veranderd alles keer op keer.
Ik heb niets meer in netwerkverbindingen staan.
Rara. Ik kan dus zelfs geen verbinding meer weggooien.
Zodra ik nu geen verbinding heb gooi ik alles van ADSL er af en er weer op. "Hoezo omslachtig" :)
Rechtsklikkend op de dialup van Alcatel (adsl) kom ik in ieder geval niets verder en netwerkverbindingen is leeg.
Tegenwoordig krijg ik zelfs de keuze welke van de 2 verbindingen ik wil hebben. Zowel op Planet als op iets zonder naam lukt het dan.
Dit file is iets specifieks van Windows, dat weet ik wel. Je kunt er niet aan sleutelen. Het is vervelend want nu heb ik helemaal geen controle op die verbinding :confused:
Ik zal eens bij mijn buurman gaan kijken.
Je hoort nog van me.

Nou, bij de buurman vonden we het direct (hij was em trouwens ook kwijt) via jou manier.
Bij mij was het wat lastiger.
Het is uiteindelijk maar een simpel vinkje maar dan moet je wel bij je verbinding kunnen komen :-)
Inmiddels werden Norton en Outlook Express platgelegd. (dus geen buitenwereld) Wel leerzaam zo'n trojan :D

Bedankt voor je oplossing Gezina!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan