Comtrend CT-6373 vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Darshan

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2011
Hallo,
Ik wil graag een minecraft server maken...
Alleen het port forwarden op mijn Comtrend CT-6373 lukt niet,
Het merk van de router staat niet op portforward.com, en vroeg me dus af of iemand weet hoe je moet port forwarden op de comtrend ct-6373.

Alvast bedankt voor u hulp.

Groetjes Darshan

Hallo Darshan,

Misschien dat DIT stukje software jou zou kunnen helpen met het port forwarden van je router.
Ik heb zelf helaas geen ervaring met die router, en kan je daarom niet persoonlijk helpen. Probeer dat programma even uit, en dan hoor ik graag van je!

mvg
jopi328

Bedankt voor je reactie.
Welke type moet ik kiezen?
TCP of UDP of TCP-UDP?

En moet is eerst router updaten? Wat houd dat in. wat gebeurd er dan?

Laatst bewerkt:
Upload eens de handleiding (zal hopelijk op CD-rom erbij geleverd zijn), want er is (zover ik kan zien) geen download voor beschikbaar.
Kun je (bijv.) uploaden naar http://www.mijnbestand.nl

Tijs.

Hallo Dnties,
Ik reageer een beetje laat maar, er is geen cd bij geleverd ik heb hem niet apart gekocht.. Ik heb hem van de provider waar ik internet bellen en tv heb..

Wat kan ik nu doen?

Zoek op de website van die provider de handleiding op.
Als die voor iedereen/Internet zichtbaar is: Link 'm
Als die alleen voor abonnees zichtbaar is: Upload 'm naar http://www.mijnbestand.nl en geef ons de dan gegenereerde mijnbestand.nl download-link.

Zoals gezegd is van deze router geen handleiding (makkelijk) te vinden op het algemene internet, vandaar dat acties van jouw kant noodzakelijk zijn.

EDIT: Ik lijk nu toch de handleiding gevonden te hebben: link1, danwel link2, maar die links werken niet :(

Tijs.

Laatst bewerkt:
Alsnog gevonden (niet op de officiele link van Comtrend... :rolleyes:): link

Portforwarding staat in hoofdstuk 6, specifiek 6.3.1 Virtual Servers.