Conceptronic CSM 3 pl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wijnand02

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2006
Ik heb een externe harddisk . Daar staat 200 gb aan fotos, muziek en informatie op. Ik heb deze per ongeluk een tijdje aan laten staan. Nu zie ik dat er bestanden weg zijn, zie ik mappen met rare tekens enzovoort. Want kan ik nog doen om het op te lossen?

Ik heb een externe harddisk . Daar staat 200 gb aan fotos, muziek en informatie op. Ik heb deze per ongeluk een tijdje aan laten staan. Nu zie ik dat er bestanden weg zijn, zie ik mappen met rare tekens enzovoort. Want kan ik nog doen om het op te lossen?

Zie je de bestanden ook niet meer als je de CSM3PL aansluit op je TV? Het is namelijk ook een mediaspeler.
Soms wil een andere USB kabel ook nog weleens helpen. Als de garantie verlopen is, kun je de CSM3PL ook open maken en de schijf in een andere behuizing zetten om te kijken of je dan wel bij je data kunt komen.

Inmiddels heb ik wel aan hoop data terug. Maar de map muziek is vertrokken. Niet meer terug te halen volgens de fabrikant.
fotos zijn er nog wel. Hij werkt nu ook weer gewoon.Wel kan ik ik de fotos niet meer van een andere naam voorzien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan