Condition Zero 'lagged'

Status
Niet open voor verdere reacties.

a2bjumper

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 okt 2008
Het probleem is dat mijn spel condition zero lagged, niet heel traag gaat, maar op een server met veel volk lagged die echt wel. Het ligt niet aan men pc, en ook niet aan men drivers. Had vroeger het probleem dat het helemaaal traag ging. Heb ik kunnen oplossen door drivers van videokaart te updaten, maar zit nu nog met dat probleem. Vooral als iemand een smoke granaat gooit, dan lagged hij totaal. Pc heb ik vandaag voor de 1000e maal geformatteerd, het blijft het zelfde. En ja de drivers zijn allemaal terug up to date dankzij een programma.

Minimum:
· Pentium III 500 MHz
· 96 MB RAM
· 16 MB Video Card
· 500 MB HD Space
· PC with Windows Operating System

Recommended:
· Pentium III 800 MHz
· 128 MB RAM
· 32 MB Video Card

My pc:

· Intel(R) Pentium(R) Dual CPU E2140 @ 1.60 ghz
· 4096 mb RAM
· 256 MB Video Card
· 120GB HD Space
· Windows Xp Pro sp3 september edition.

Recommended:
Dit is veel meer dan aangeraden!!

Help, ik ben ten einde raad.

Laatst bewerkt:
Het probleem is dat mijn spel condition zero lagged, niet heel traag gaat, maar op een server met veel volk lagged die echt wel.

Dan ligt het eerder aan je internet-connectie, zou ik zeggen. Meer mensen betekent langzamere game (lagg dus).

Of heb je zowiezo veel vertraging, ook offline?

:thumb:

soms kan je ingame chekken wat je ping is . loopt die boven de 300 uit dan is het denk ik je internet verbinding

heeft het spel ook een solospel optie ? : probeer die dan eens en kijk wat je dan krijgt , als hij dan nog traag loopt weten we dat het nie aan je internet verbinding licht

Offline werkt hij niet traag met veel mensen, maar in de smoke granaat wel.

Aan men internetconnectie denk ik niet dat het kan liggen, want mijn ping is rond de 40 en natuurlijk in een van de gevallen, Smoke granaat of veel mensen dan kan het oplopen tot 80-90 maar dat is opzich het probleem niet, het probleem is meer dat ik geen mensen dood krijg door de traagheid, terwijl mijn pc echt wel zwaar genoeg is voor de game, thanks voor de hulp alvast op voorrant.

Mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan