• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Conditional format & borders

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ampulex

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2007
Beste

Als er in de oranje cel op rij 1 "High gravity" gekozen wordt verschijnt er in de onderstaande cellen de tekst en kleur. Ik wil hier echter ook de 'borders' erond krijgen. Ik heb geprobeerd dit in de conditional format dit voor elkaar te krijgen. Maar ik slag er niet in, als ik border outline kies worden krijgen alle cellen apart een border outline.
Als er "Final gravity" gekozen wordt moet alles eronder (Kleur, tekst en borders) verdwijnen.

Heeft iemand een goede oplossing voor mijn probleem?

Bijlagen

Zie bijlage: Bekijk bijlage TEST (AC).xlsx

Wat jij probeerde is voorwaardelijke opmaak op alle cellen tegelijk toe te passen. Dat kan in dit geval niet, want niet elke cel krijgt dezelfde opmaak in jouw voorbeeld. Een aantal krijgt een streepje links, een aantal een streepje rechts, allemaal een streep eronder etc. Je zult voor deze groepen van cellen dus telkens een voorwaarde moeten aanmaken.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de hulp Alex

Ik wou me er dus te snel vanaf maken ;)
Ga het morgen aanpassen. Weer iets bijgeleerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan