• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Conditional Format dubbele waarden

Status
Niet open voor verdere reacties.

robbie28nl

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2009
Goeiemiddag,

M'n eerste post op dit forum maar met de zoekfunctie maak ik al heel lang gebruik van alle tips. Alvast daarvoor bedankt.

Eén ding kon ik echter niet vinden en dat is een manier om via Conditional Format dubbele waarden te arceren.

Ik heb een kolom met transactienummers die loopt van D9 : D108 waar geen dubbelen in mogen voorkomen...ideeen?

Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Crappedecrap...heb thuis wel 2007 maar op de zaak niet.....ze moeten toch maar es gaan updaten?

Andere manieren anders om dubbelen op te laten vallen?

Het is totaal niet nodig af te geven op Excel 2000 of Excel 2003. Zie voorbeeld. Dit werkt volgens mij ook in Excel 2000.

Richard

Bijlagen

Lukt het niet met een formule in de Conditional Format?
Bijvoorbeeld:
Code:
=AANTAL.ALS(A$1:A$10;A1)>1

Code:
=COUNTIF(A$1:A$10;A1)>1

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Het is totaal niet nodig af te geven op Excel 2000 of Excel 2003. Zie voorbeeld. Dit werkt volgens mij ook in Excel 2000.

Richard

Het is niet afgeven op 2000 2003 maar een vraag, maar misschien kan het op jouw manier ook al is het geen arceren.

Zoiets dan?
Kleurtje kun je ook aanpassen.

Mss ben ik te snel in mijn oordeel, maar "Office 2003 zeker." heeft bij mij een negatieve klank. Sorry.

Richard

Bijlagen

Blij Bij Blij,

Dit werkt.....:thumb:

Niks mis met excel 2000/2003 kunnen precies hetzelfde vaak alleen lastiger te vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan