• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

conditional format probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter Weis
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Weis

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 dec 2004
Ik heb een probleempje met excel en dat is het volgende:

ik wil op een list menu een conditional format doen, maar het lijkt er op dat dit niet mogelijk is. Het is de bedoeling dat de eerste drie maanden in rode tekst zijn en de rest gewoon in zwart. Als ik in de datasheet de conditional format toepas werkt het wel in de datasheet, maar niet in het list menu in de basis sheet. Tevens wil ik een drop down box maken waarin je een maand selecteerd, zodat je al die rijen krijgt, maar hiervoor geldt eigenlijk hetzelfde probleem. Het lijkt erop dat excel de list menu's niet als inhoud van de cel beschouwd, maar als iets dat op de cel ligt.

Kan iemand mij hiermee helpen, bij voorbaat dank!

Hoi Weis,

Enkele maanden geleden was op dit forum een item over een variabele lijstlengte. Gebruik de zoekfunctie en wie weet.

Jeroen

Zover ik weet is het niet mogelijk om in 1 listbox verschillende opmaak te gebruiken.:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan