conditional formatting pivot table

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivo13

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2012
Heren,

Is het mogelijk om conditional formating toe te passen op een pivot l . Deze pivot zit in een formulier en geeft een percentage weer.
Wat ik zou willen verkrijgen is dat wanneer 100% behaald wordt dit in mijn pivot groen kleurt . Werk met versie 2010.

Voorwaardelijke opmaak gebruiken op het tekstveld. Vraag heeft overigens verder niks met kruistabel te maken, want voorwaardelijke opmaak kun je altijd toepassen, ongeacht wat er onder het formulier hangt.

Goeiemorgend OctaFish,

Dan zit de fout in de manier waarop ik mijn voorwaardelijke opmaak wil toepassen.
Capture.GIF
Deze boven de 100% zou ik in het groen willen laten verschijnen.
Nu heb ik in de ontwerpweergave van mijn formulier in het veld Rendement alles al bijna geprobeerd voor de opmaak maar krijg totaal geen verandering zichtbaar.
Capture.GIF
Thanks

Je gebruikt op zeker een verkeerde formule. Percentages zijn natuurlijk getallen, en geen tekst. Behandel het dus ook als een getal in je formule.

OctaFish,

Heb je raad opgevolgd en zie het volgende : In elke weergave van het formulier kleuren men rendementen boven 100% Behalve in de draaitabel view.
Capture.GIF

Ik weet niet wat ik fout doe?
Capture.GIF

Voorwaardelijke opmaak is een eigenschap van formulieren of rapporten. Niet van tabelweergaven.

OctaFish,

Is duidelijk nu . Spijtig dat het niet zal werken.
Bedankt voor de moeite.

Elke tabelview kun je mooier maken in formulieren. Doe dat dus ook, zou ik zeggen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan