• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

conditional formatting

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boerman

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2005
In de bijlage is een voorbeeld opgenomen waarbij in cel G12 een conditional formatting is opgenomen. Deze wil ik graag in het gehele pivottabel doorvoeren. Nu kan ik dit handmatig inbrengen, gelet de beperkte hoeveelheid data, maar wellicht is er een snellere en effectievere manier.

Wie kan mij hierbij helpen?

Boerman

Bijlagen

In de bijlage is een voorbeeld opgenomen waarbij in cel G12 een conditional formatting is opgenomen. Deze wil ik graag in het gehele pivottabel doorvoeren. Nu kan ik dit handmatig inbrengen, gelet de beperkte hoeveelheid data, maar wellicht is er een snellere en effectievere manier.

Wie kan mij hierbij helpen?

Boerman

Je kan snel en makkelijk de opmaak van een cel kopiëren naar andere cellen.
Dit doe je door te klikken op het verfborsteltje (dit staat naast de kopieren/plakken icoontjes).

Als je hier éénmaal op klikt, zal de opmaak slechts één keer gekopieerd kunnen worden.
Als je dubbelklikt op het icoontje, kan je dit gebruiken voor meerdere cellen/gebieden.

Dus klik of dubbelklik op dit icoontje (zie bijgevoegd bestand) en selecteer de andere cellen die deze (voorwaardelijke) opmaak nodig hebben

Bijlagen

• paste.JPG
    paste.JPG
    64 KB · Weergaven: 21
Het is dus betrekkelijk eenvoudig. Bedankt voor je oplossing:thumb:

Boerman

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan