Conficker Virus Info !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou de oplossing persoonlijk meer op deze site toe vertrouwen. o: Ik wil maar zeggen, als het op de microsoft site staat geloof ik het wel... (?)
Heb er al veel over gehoord. ThreatFire, Malwarebytes, Avira Antivirus, COMODO firewall, er wordt over ze allemaal gezegd dat ze het tegen kunnen houden.

Je weet nooit zeker of al deze geruchten waar zijn natuurlijk. Liever een kwartiertje je computer beschermen en de scan van de Microsoft site laten lopen, dan uren proberen hem op te lappen als het echt zo uit de hand loopt dat sommige zeggen/verwachten.
Me computer was om eerlijk te zijn toch weer eens aan een goede scan beveiligingsbeurt toe, met outdates anti-virus programma's en alles. :P

Laatst bewerkt:
het is nu 1 april..

de conficker zou dus vandaag een of andere grote aanval moeten plegen.

is dit allemaal een grap of hebben we echt een virus waar we voor moeten vrezen.

natuurlijk maakt de media het groter dan dat het is maar ik neem aan dat de laatste updates, een simpele windows firewall en avg dit wel tegen kunnen houden?

confictius - conficker... hmmm verdacht.. :evil:

confictius - conficker... hmmm verdacht..

WTF!! :shocked:

Even een simpel testje via Computeridee. Als je hier één of meerdere plaatjes niet kunt zien, is je pc mogelijk besmet.

Sorry Raymond,

Vraag me af of ik wel op dat soort sites moet af gaan;
http://www.nucia.eu/forum/showthread.php?t=47087

Wil hier niet mee aangeven dat Nucia altijd gelijk heeft, maar die zitten wel meer in het "Infectie" wereldje.

En welke site wordt er aangehaald in de startpost daar.....precies...
Gezien dat Computer idee dit soort informatie zeer waarschijnlijk gewoon keurig aangeleverd krijgt, denk ik dat je voor dit soort gevallen dus hier beter af bent dan een site die van 'speurwerk' afhankelijk is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan