config.sys

• Onderwerp starter Onderwerp starter hanna
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hanna

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
We kan mij zeggen wat hier uitgeschakelt moet worden, heb zo mijn eigen ideeen, maar het is andermans pc, dus wil even zeker zijn van wat ik doe.

Bedankt alvast.

Bijlagen

• hanna.gif
    hanna.gif
    36,7 KB · Weergaven: 56
Er staan een aantal vast gasten in maar voor de rest laten ze nogal wat mee opstarten wat eigenlijk niet hoeft.
Verjaardagen ---------kan toch wel handmatig?
Nipo/Copernic---------kan dit niet handmatig? Uitzoeken
handyB-----------------uitzoeken met Google
Clipboard Expr.-------uitzoeken met Google
WDC--------------------uitzoeken met Google
ACD---------------------uitschakelen. Kan handmatig opgeroepen worden.

Die TClockex is dit soms een klok of zo? Zal dus moeten opstarten.

Sowieso onnodig/vertragend:
- SunJavaUpdateSched
- NeroCheck
- GhostStartTrayApp (of je moet Ghost enorm vaak gebruiken, dan zou je deze regel met rust moeten laten)

Je hebt zo te zien veel extra tooltjes (Verjaardagen, ClipBoard Expres, TClockEx, NieuwsKlikker)... Allemaal niet nodig bij de opstart voor het goed draaien van je PC.

Je gebruikt 2 Desktop Search-tooltjes? (Google en Copernic). Zelf zie ik het nut van dat soort tooltjes niet echt in, maar wanneer je het zelf zou willen gebruiken... Ze kunnen allebei handmatig opgestart worden, en wanneer je ze toch wilt laten opstarten, kies dan voor de tool die het best voor je werkt, dan kun je de andere nog altijd handmatig starten.

Maar als Ghost uitgeschakeld moet worden dan wel via het programma van Norton of in Services via computerbeheer. (ik ga er tenminste van uit dat ook Ghost net als Antivirus bij de Services staat. Bij mij is Ghost verwijderd dus dat kan ik niet controleren)

Geplaatst door Elisa
Maar als Ghost uitgeschakeld moet worden dan wel via het programma van Norton of in Services via computerbeheer. (ik ga er tenminste van uit dat ook Ghost net als Antivirus bij de Services staat. Bij mij is Ghost verwijderd dus dat kan ik niet controleren)

Kun je toch gewoon in de opties regelen? Tray icon.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan