Configuratie Azereus?

Status
Niet open voor verdere reacties.

crazyheels

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mei 2002
Ik heb gisteren Azereus eropgezet en ben al wat aan het downloaden. Ik begreep dat Bittorrents supersnel waren maar dat vind ik tegenvallen. Nu heb ik al gekeken bij de FAQ en begrijp dat het oa ligt aan mijn Zone Alarm, das een 5+ en die schijnt eea tegen te houden, maar ook aan mijn configuratie van de download en uploadsnelheden en het aantal torrents dat ik deel...of zoiets.

Is er iemand die ADSL heeft 1024/258 en de juiste configuratie heeft gevonden?

Ik heb dan wel geen ADSL, maar kabel.
Kijk eens in Azereus bij Configuratie>overdracht.
Staat het tweede vakje op nul[ongelimiteerd]?

Ja, die staat op 0 en het eerste vakje staat op 110
Het derde vakje op 5, vierde op 100 en vijde op 1000

Volgens mij werkt azureus niet met zonealarm 5.0, volgens mij heb ik dat laatst ergens gelezen. Met 4.5 werkt hij wel want dat heb ik namelijk. Heb je toevallig ook een router want je moet nl ook nog een aantal poorten opengooien.
Of bittorents supersnel zijn dat ligt gewoon aan de hoeveelheid gedeelde bestanden, hoe meer gedeelde bestanden hoe sneller dat het gaat!

Zonealarm 5.0>
http://azureus.sourceforge.net/wiki/index.php/ZoneAlarm

Laatst bewerkt:
Geplaatst door crazyheels
Ja, die staat op 0 en het eerste vakje staat op 110
Het derde vakje op 5, vierde op 100 en vijde op 1000
Hier staat het eerste vakje op 20
tweede op 0
derde vakje 2
vierde 100
vijfde 1000

Maar probeer eens de tips van EmAaErkA.
Ik gebruik zelf geen Zonealarm, maar Norton Internet Security en heb geen problemen met de snelheid.

Bedankt voor de tips tot zover...ik heb ZA4.5 gezocht en gedownload, die ga ik eropzetten ipv de 5+...
Jouw gegevens in de vakjes heb ik voorlopig overgenomen.
Het probleem met de tips van de sites die EmAaErkA me geeft, daar ben ik al opgeweest, ik begrijp het aan de ene kant wel maar aan de andere kant niet, het is me te moeilijk technisch Engels....

Maar ik kom er wel uit hoor.

Nogmaals dank:)

Hou er rekening mee, dat sommige downloads nou eenmaal niet sneller gaan.

Ok, alles uitgevoerd als dat getipt is, ik laat em maar even draaien en zal wel zien of het beter gaat.

Ik heb nog een laatste vraag mbt Azereus; wat betekenen precies de kleur van de smileys aan de linkerkant en wat kan ik bereiken met instellingen als Host en Publiceren, die laatste heb ik aangeklikt met een bestandje en krijg nu een geel smileytje met een handje....
:thumb:

Dank je wel...echter, het is me echt te moeilijk, ik weet bij god niet wat te doen. Ik blijf van die gele smileys houden, maar krijg wel e.e.a. binnen, sneller als eerst maar nog erg langzaam....ik moet maar geduld hebben. Ik ben te bang om iets te gaan veranderen in mijn router.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan