Configuratie FFD Show/ts.bestand is schokkerig

Status
Niet open voor verdere reacties.

ErikvH

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2009
Mijn computer is vorige week gecrasht en ik heb al mijn benodigde programma's ongeveer weer geinstalleerd. Op mijn Harde Schijf staan ook de wedstrijden van het Nederlands Elftal tegen Italie en Frankrijk van Euro 2008. Dit zijn HD-opnames in ts. kwaliteit.

Voor de crash speelde ik de bestanden af met Windows Media Player Classic (nu ook) met behulp van FFD Show. Ik heb FFD Show weer geinstalleerd, maar weet niet wat ik moet configureren. Als ik nu het ts. bestand open, zie ik in de taakbalk ook het icoontje van FFD verschijnen, maar het beeld is nog steeds schokkerig.

Iemand die de juiste instellingen weet? Alvast bedankt.

Ik kan je niet helpen met FFshow, maar misschien heb je nog geen goede video-driver geïnstalleerd. Kijk of je met een nieuwe video-driver de schokkerigheid kunt verhelpen.

Tijs.

Ik kan je niet helpen met FFshow, maar misschien heb je nog geen goede video-driver geïnstalleerd. Kijk of je met een nieuwe video-driver de schokkerigheid kunt verhelpen.

Tijs.

Bedankt voor je reactie Tijs. Drivers zijn allemaal up-to-date. Ik moet waarschijnlijk maar een klein dingetje veranderen in FFDShow, want vroeger deed ie ook gewoon met FFD.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan