Configuratie problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rob vb

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2002
Hallo iedereen.

Ik heb een raar probleem.:o
Als ik in mijn configuratie scherm ben,dan werken alle toepassingen,behalve de knop software.

krijg deze niet open.
Ik draai op xp.
Hoe krijg ik dit weer goed?

Gr.:thumb:

Probeer het volgende:

Download, pak in zijn geheel uit, en start Dial-a-fix

Vink alles aan in het Registration Center, en vink ook aan Fix Windows Installer, en druk op Go.

Hopelijk werkt het dan.

Is dat niet het geval, klik dan eens op de Policies-knop in Dial-a-fix, en kijk of er misschien beperkende policies van toepassing zijn. Laat de policies die je kwijt wilt aangevinkt, en druk op Go.

Succes,

Tijs.

Hallo mensen.

In veilige modes doet hij het ook niet teun.

Ik heb Deal-a-fix uit geprobeert maar dat lukt ook niet dnties.

Weten jullie nog wat:thumb:

GR.:)

Ik denk nog na over een oplossing om het ook in het Configuratiescherm beschikbaar te krijgen, maar hier alvast een workaround:
Start -> Uitvoeren -> appwiz.cpl

Misschien bedenk ik nog iets, en anders moet je maar ergens op je Bureaublad een snelkoppeling maken naar appwiz.cpl

Succes,

Tijs.

M.b.t. je probleem: Probeer het volgende: De volgende 2 commando's per stuk plakken in het Start -> Uitvoeren vakje en op Ok drukken:

Commando 1:
reg.exe add "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ControlPanel\NameSpace\Add-Remove_Programs" /v Name /t REG_SZ /d "Software" /f
Commando 2:
reg.exe add "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ControlPanel\NameSpace\Add-Remove_Programs" /v Module /t REG_EXPAND_SZ /d "%SystemRoot%\system32\appwiz.cpl" /f

We horen wel of het geholpen heeft.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Hallo dnties

Ik heb het geprobeerd,maar geen reactie.

En wat ik nu weer zie in het configuratie scherm, dat het icoon beveiligingscentrum verdwenen is.
En ook nog eens, dat ik een error krijg van outlook express,dat MSOE.DLL niet is gevonden.

Het woord steeds gekker.:shocked:

Ik heb gekeken of ik een virus had,maar hij vond niets.( ik heb Ad-ware,CCleaner,Spybot-Searc..,TuneUp,Registry Fix6,Trojan Remover,RegCure,Eset Nod32. PFFFFFF)

Heb ik hem te schoon gemaakt?:o

GR. Rob.

Mail even je MSN adres even aan mij, via het klikken op mijn naam links naast mijn posting en dan kiezen voor Stuur E-mail naar dnties.

Ik zal dan even met een soort beheer-op-afstand programma kijken of ik wat bij je bereiken kan.

Resultaten etc. kunnen we daarna naar het forum posten.

Tijs.

Nog even een aanvulling: Het draaien van CCleaner (onderdeel Problemen oplossen) en andere registry-'fixers' ben ik geen voorstander van, omdat een doorsnee gebruiker niet snapt wat er allemaal mee wordt 'gerepareerd'.
Mijn ervaring is dat dit soort programma's meer kapot maken dan repareren, omdat dergelijke programma's maar een gok (moeten) doen wat de verschillende software in de registry gezet heeft en waarom dat dan daar neergezet is.

Tijs.

Sorry dnties.

Ik probeer je zo maar even te bereiken.
Ik krijg het programma niet open.

Is het goed dat ik je morgen kan bereiken,want het wordt een beetje laat.

Alvast bedankt voor de hulp.:thumb:

GR. Rob

Ik heb je zojuist nog een mail gestuurd met een alternatief programma, namelijk Crossloop. Misschien werkt dat wel bij je, dan kan het alsnog geregeld worden.

Tijs.

hallo tijs

Ik heb geprobeerd om Crossloop te installeren,maar die krijg ik ook niet open.

Het wordt nu eigenlijk een principe kwestie om nu net zo lang door te gaan tot ie weer goed is,
maar ik heb de com. nu nodig voor m'n werk dus ik ga hem nu dan maar opnieuw installeren.

Jammer,ik had het graag willen weten wat het probleem was.
Maar Tijs,je heb mij toch goed geholpen

Dus daar bedank ik je voor.:thumb:

(Naar dit bericht ga ik hem schoon maken.)

GR. Rob

Nu je Windows inderdaad zodanig verzuurd bleek te zijn dat het uitvoeren en installeren van programma's niet meer werkte heb je er goed aan gedaan om te herinstalleren.

Wil je nog even je vraag op opgelost zetten, door te klikken op Vraag is opgelost in het vakje Status van de vraag? Dat staat rechts onderaan deze webpagina.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan