Configuratie scherm, persoonlijke instellingen werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Metzeka

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2009
Berichten
7
:thumb:Hallo ik wilde op mijn Windows Vista Basic mijn bureaublad achtergrond wijzigen. Ik kom bij persoonlijke instellingen, maar het bureaublad pictogram reageert niet. Andere pics wel!? Wat kan hier de reden van zijn?
B.V.D.
 
wat bedoel je juist?

je kan vanalles instellen van achtergronden maar juist 1 foto niet, heb ik dat juist?
 
Configuratie achtergrond desktop antwoord

Nee, hetgaat niet om 1 foto, ik kan de persoonlijke instellingen in het configuraty scherm niet openen. Du s ik kan niet naar binnen. Heb deze computer één maand, en soms kan ik de achtergrond veranderen vanuit een foto. Had nog niet geprobeerd via Configuratie, nu dus wel en hij wil niet openen. Vreemd!?
:rolleyes:
 
krijg je een error of wat krijg je dan juist te zien/wat gebeurd er wanneer je erop klikt?
 
Bureaublad achtergond

Er gebeurt niets, niets, niets! Gewoon dood, stilstand, geen beweging, alsof er geen koppeling is.... Of niet geinstaleerd, maar dat is door de fabriek gedaan, dus waar moet ik dan het bestand vinden, want Windows geeft de de installatie disks er niet bij.
Trouwens dank je voorje moeite!:confused::confused:
 
Rechts klikken op het bureaublad en "Aan persoonlijke voorkeur aanpassen" selecteren.
Lukt dat wel?
 
Configuratiescherm etc.

Dank je, ja met de rechtermuis klik, werkt ie. Vraag dus opgelost blijft het vreemd dat het bij het configuratie scherm niet wert!:thumb:
 
het configuratiescherm zou misschien te fixen zijn door het command sfc /scannow even te laten uitvoeren...

Op deze manier controleert windows automatisch windows-bestanden en repareert deze dan indien nodig/mogenlijk
 
conf. werkt niet

Dank je voor reactie, waar toets ik dat commando in? sfc / scannow:confused:
 
in de zogenaamde opdrachtprompt...

kan op verschillende manieren:
-start
-typ cmd
-je krijgt cmd.exe te zien --> rechterklik en kiezen voor uitvoeren als administrator
-dan typ je gewoon sfc /scannow

of via
-start
-alle programma's
-bureau accesoires
-rechterklik op opdrachtprompt en weer uitvoeren als admin
-command intypen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan