configuratie-software(foutmelding)

Status
Niet open voor verdere reacties.

weinberg5

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2003
Krijg foutmelding als ik software open en dan links iets wil aanklikke

Hoi all,
als ik het configuratiescherm open en dan software open heb je aan de linkerkant verschillende opties die je aan kunt klikken bijvoorbeeld deze"windows onderdelen toevoegen of verwijderen"
Maar als ik die aanklik krijg ik iedere keer de melding"Er is nog een andere versie van set up actief. Wacht tot die versie van setup is voltooid voordat u dit programma weer uitvoert."
Wat kan dat zijn?
Ik weet niet wat er bedoelt wordt met "andere versie"

Ik hoop dat jullie raad weten.

groetjes Mario

ps:heb Win. Xp pro

Laatst bewerkt:
Sorry m@rio,
ik dacht dat de vraag over 't hoofd was gezien.

groetjes Mario

Dat was ook een reactie van mij, die was schijnbaar al weer vervangen door Mario.

Ik had je bericht dus wel gelezen zoals waarschijnlijk ook wel anderen. Heb er alleen nog geen oplossing voor gevonden.

Vind het wel een vreemde melding.

Heb je al gescand op virussen en spyware?

On-line Virusscanner
HouseCall

Spyware scanner
Ad-aware

Ik heb gescand met housecall en met ad-aware en ook nog spybot maar het heeft niet mogen baten.
Ik vind het ook vreemd ja.
D'r is ook nog zoiets dat je je cd-rom van Xp erin moet doen en dan iets typen in üitvoeren" zodat ie gaat scannen of er geen software beschadigd is en tevens repareert ie 'm ook.
Weet jij (of iemand) wat je dan in moet typen bij UITVOEREN?
Of weet je misschien een andere optie voor mijn probleem?

alvast bedankt!!!!

groetjes Mario

Je kunt alle systeembestanden laten controleren op volgende manier:

Ga naar Start/Uitvoeren en type volgende:

sfc /scannow

Hij zal dan alles controleren en bij een beschadigd of missend bestand vragen of dit terug moet worden gezet van CD-rom (deze dus wel bij de hand houden).

Hoi,
ik heb m'n systeem laten scannen maar het probleem bestaat nog steeds.
Ik snap er niks van.
Ook als ik de cd-rom van xp erin doe en ik kies voor windows onderdelen toevoegen dan krijg ik dezelfde melding dat er een andere versie van setup bezig en dat die eerst voltooid dient te worden.
raar!,,
Heb jij (of iemand) nog opties?

groetjes Mario

Ga eens naar Start/Uitvoeren, type daar msconfig en klik op ok.

Ga naar tabblad opstarten en kijk of daar iets staat wat op een setup kan duiden.

Hallo,
ik heb alle opstartbestanden uitgeschakeld(behalve virusscanner) maar het probleem bleef.
Toen ik de optie diagnostisch opstartte aan vinkte en het toen probeerde kreeg ik de volgende melding;
setup kan informatie bestand fxsocm.inf niet openen.
Neem contact op met de systeembeheerder.De specifieke foutcode is 0x2 op regel 2088999411.

En onder de bovenstaande melding zat nog een klein venstertje met de melding; kan de toepassing niet initialiseren.

Kun je hier iets mee?

Kan ik win.Xp cd erin doen en dan overschrijven zonder dat ik bestanden verlies?

Ik hoor het wel.

alvast bedankt!!!

groetjes Mario

fxsocm.inf iheeft te maken met een fax. Heb je toevallig een driver proberen te installeren?

Ga eens naar Start/Uitvoeren en type devmgmt.msc
en klik op ok.

Je zit nu in apparaatbeheer.
Kijk of er toevallig ergens een ! of ? staat bij een faxapparaat of printer/fax.

Zo ja en heb je geen fax verwijder die dan.

Zie je in apparaatbeheer geenprobleemmeldingen kun je idd Windows opnieuw installeren zonder dat je alles kwijt bent.

Je krijgt nl. de mogelijkheid voor het alleen opnieuw installeren van Windows, of dat je met systeem of formatteren wilt.

Kies in dat geval alleen Windows installeren, dus ZONDER systeem of formatteren.

hoi,
nee in apparaatbeheer was alles oké.
En ik wilde daarom xp setup doen maar dan krijg ik de melding; er is een nieuwere versie van windows aanwezig en daardoor kon ik niet op doorgaan klikken.
Wat raar toch allemaal.
Zou dat aan de service pack 2 liggen?
Ben ik nou weer aan het installeren (serv.p.2) en dan zie ik wel hoe het verder gaat.
Wordt vervolgd.

groetjes mario

Ik zie wel wat het wordt na herinstallatie van SP2.

Als je die problemen hebt sinds SP2 zou ik die juist verwijderen, maar je geeft al aan dat je hem aan het herinstalleren bent.

Er zijn momenteel nog zo veel problemen met SP2, dat kun je op dit forum wel zien.

Ik heb hem zelf ook wel op CD, maar ik wacht tot er meer problemen mee zijn opgelost.

Sommigen hebben er geen problemen mee, bij anderen gaat alles fout na die installatie.

Misschien dat na verwijderen SP2 bij jou de problemen ook wel opgelost zijn.

hoi,
ik had eerst service p. 2 verwijdert en toen gekeken maar het probleem bestaat nog steeds alleen kreeg ik dezelfde melding zoals ik kreeg bij diagnostisch opstarten.
Ik ga verder wat experimenteren en kijk wel wat het wordt.
Anderzijds het systeem werkt prima maar het moet bij mij tiptop in orde zijn anders heb ik geen goed gevoel.
Als jij nog iets weet graag!

groetjes Mario

hoi,
ik heb maar een schoone installatie gedaan m.a.w. alles eraf en weer opnieuw erop.
Ik zou zeggen harstikke bedankt in iedergeval en tot typs.

groetjes Mario

Jammer dat het niet gewoon opgelost is, nu maar hopen dat het goed blijft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan