Configuratie/software

Status
Niet open voor verdere reacties.

koersv1

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2004
Dames/heren,

Probleem 1 : Ik kan Map Software niet meer openen in
het configuratiescherm. Wat moet ik doen?

Probleem 2 : Als ik Ad-aware opstart blijft hij onderweg vastzitten op een CLSID bestandje. Als ik Ad-aware dan afsluit krijg ik de melding : C:\Windows\System32\BTNCopy.dll is geen geldige Windows kopie

Ik weet het niet meer. Kan iemand mij misschien helpen??? Alvast bedankt

Probleem 1:

Start/uitvoeren/ en intikken ´appwiz.cpl´ en op enter drukken.

Probleem 2 weet ik niet zo 1-2-3

Het lijkt er op dat je een aantal systeembestanden mist. Doe je XP cd-rom in de puter en probeer dit ff:

Ga naar Start, Uitvoeren.
Typ sfc /scannow (spatie na sfc!) en klik op OK.
Er zal nu een controle op alle systeembestanden (.386, .com, .dll, .drv, .exe, .mpd, .ocx, .scr, .sys en .vxd) worden uitgevoerd.
Wordt er een beschadigd of ontbrekend bestand aangetroffen, dan krijg je de vraag om dit terug te zetten van de cd-rom.
Bron: Guus ABC in het topic hieronder.

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=179570&highlight=sfc

Laatst bewerkt:
Hallo koersv1,

Je gaf in een mailtje naar mij toe aan dat het nog niet opgelost was. Voortaan graag even reageren via de knop 'Reageer op bericht', rechtonder in beeld.:). Zo kunnen ook andere helpmijers het bericht volgen en eventueel nog andere suggesties aandragen.

Heb je ook met sfc /scannow al geprobeerd, zoals ik dat in m'n tweede bericht heb omschreven?

Groetjes

Yes!!!! Probleem opgelost! Alles werkt weer. Ad-aware bleef nog wel hangen maar deze heb ik vervangen door Spybot en deze werkt normaal!! Mijn dank is groot!
Klasse!

Groet:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan