Bestaat er een andere manier om de modem, de router en de accesspoint te configureren dan de klassieke configuratie via de webbrowser ?
De modem, de router en de accesspoint werken goed. Ik kan over het netwerk en op internet ! Maar ik kan ze niet meer configureren. Ik kan dus niet in de webbrowser meer. Ik heb ze alle drie al gereset en ook in fabrieksinstellingen gezet, maar via de webbrowser kom ik er niet meer in. Ook via de bijgeleverde cd's kom ik ook niet meer in de configuraties. Is er dus een andere manier om de configuratie aan te spreken dan de webbrowser ?
Ik heb Windows XP prof en gebruik de firewall van SP2
Alcatel Speed Touch Home ADSL modem
Router van US Robotics 8000-02
Wireless AccessPoint Linksys WAP54G
Wireless maxg USB adapter van US Robotics
De modem, de router en de accesspoint werken goed. Ik kan over het netwerk en op internet ! Maar ik kan ze niet meer configureren. Ik kan dus niet in de webbrowser meer. Ik heb ze alle drie al gereset en ook in fabrieksinstellingen gezet, maar via de webbrowser kom ik er niet meer in. Ook via de bijgeleverde cd's kom ik ook niet meer in de configuraties. Is er dus een andere manier om de configuratie aan te spreken dan de webbrowser ?
Ik heb Windows XP prof en gebruik de firewall van SP2
Alcatel Speed Touch Home ADSL modem
Router van US Robotics 8000-02
Wireless AccessPoint Linksys WAP54G
Wireless maxg USB adapter van US Robotics