configuratieregisterdatabase

Status
Niet open voor verdere reacties.

golfgtd

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 jan 2006
nou ik heb dus het probleem dat de configuratieregister database is beschadigd.zou hierdoor ook kunnen dat als ik op help en ondersteuning dit vrijlang duurt voordat het te voorschijn komt ook kan ik bepaalde functies van msn (winks)niet versturen en bij foto op sommmige sites komt er een rood kruisje te staan ook meld hij elke keer dat ik macromedia flash player moet downloaden probeeer ik dat doet tie niks. Misschien belangrijk detail de pc is in tweeen gesplitst aan die kant zijn er geen problemen hoe kan dit
m vr gr chris

Wat dat register betreft...........ga eens met systeemherstel naar een dag terug dat er werkelijk iets op je pc is geinstalleerd.
Misschien dat je daardoor trager bent? Nou ja, lekker werkt het niet in ieder geval.

Macromedia Flash player is gewoon irritant. Moet je weigeren.

Rood kruisje kan te maken hebben met een te strak ingestelde firewall of Internet Explorer.
Probeer eens om bij 'ads' alles toe te staan en kijk hoe je dan op die site komt. Anders proberen bij 'privacy'. Als je zoiets hebt. Ik heb n.l. Norton.

Heel handig dat je pc in tweeen is gesplitst. Het probleem zit dus duidelijk bij jou :)
Scan ook eens goed op virussen/gebruik Spybot Search and Destroy om spyware uit te sluiten.

wat dit probleem betreft ik heb het al een paar maanden dus een dag terug met systeem herstel werkt niet aangezien dit maar 1a 2 maanden kan helaas. En wat betreft de virussen hij is virus en spyware vrij dit doe ik regelmatig scannen me spybot of hitman en avast virusscanner. Maar nu hoor ik weer dat ik me account moet verwijderen en nieuwe aan moet maken maar dan ben ik toch alles kwijt qua ww en gebruikersnamen en documenten of is dit niet waar .
m vr gr

Nou, dat ligt er aan hoe je (naast die deling van je pc) de boel hebt ingedeeld.
Als administrator moet je er dus nog een user bijmaken.
Geeft Windows dit zelf al aan? Dan mag je wel opschieten.
Als je je vrij over de hele schijf kunt bewegen maakt het dus niet uit of Piet of Jan beschikt over die andere documenten.
Het wordt wat anders als je daar ook beveiligingen overheen hebt gezet.
Zo nee,
Maak eerst die andere user als administrator.
Voordat je helemaal je account niet meer inkomt.

jaja ik kan bij me accounts daar staan ik en iemand anders staat bij allebei computer beheerder maar geen administrator. Dus ik weet het niet meer ik denk dat het tijd word dat er iemand met iets meer verstand achter dit ding gaat zitten haha voor hetzelfde geld doe ik het hardstikke fout
maar windows geeft nog niks zelf aan hoor
maaar toch bedankt

Niet zo gauw opgeven. Je zult door moeten zetten. Anders kun je straks niets meer.

Als je XP Home hebt moet je inloggen in de veilige modus.
Dat doe je door tijdens het opstarten met kleine tussenpozen op F8 te drukken. Je gaat dan de veilige modus in. Dat is XP met zoveel mogelijk uitgeschakelde services. Het beelds ziet er simpel en zwart uit.
Omdat je niet weet van een administrator denk ik ook niet dat je deze een wachtwoord hebt gegeven. Gewoon enteren dus.
Dan maak je via start/configuratiescherm/gebruikersaccounts een nieuw account aan.
Als dat gebeurt is sluit je weer af. Start je weer normaal op.
Nu kun je met dat nieuwe account inloggen.
Kijk dan maar eens hoe je nog bij al je documenten kunt.

Laatst bewerkt:
ik zal het eens gaan proberen .
je hoort nog wel of het gelukt is.
alvast bedankt
gr chris

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan