ConfiguratieScherm Chrast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Webstarr

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2010
Berichten
306
Beste lezer,


Ik zit met nogal een probleem,
Zodra ik configuratie scherm aanklik, en het scherm ervoor komt, krijg ik na 2 seconden de melding "Windows verkenner werkt niet meer" Vervolgens word het configuratie scherm gesloten en bij verdere pogingen precies het zelfde,,

Gaat om een laptop Samsung RV 510 met Windows 7 32 bit home premium uiteraard legaal.

De laatste tijd is er niks vreemd met de laptop gebeurd, dus het gebeurde vanuit mijn opzicht ineen keer.



Hoe kan ik dit oplossen, zonder heel windows 7 opnieuw te moeten installeren?



Webstarr
 
Systeemherstel naar een datum van voor het probleem zich voordeed al geprobeerd?
 
Welke software heb je kort voordat het probleem zich voor het eerst voordeed geïnstalleerd?
 
Laatst bewerkt:
Niks, dat is juist het vreemde eraan, de laptop deed altijd normaal. Er is niks extra's bij opgekomen
 
Ok, begin eens met een Rescue-CD te downloaden & te branden op een andere zeker schone computer, bv. die van Kaspersky, F-Secure of Avira. Brand de .ISO op de laagst mogelijk beschikbare snelheid, in bv. Nero kijken bij Image branden & Roxio Schijfbeeld branden.
Zorg dat je Internet-verbinding het doet, & start je computer op met de Rescue-CD, & voer de volledige scan uit.

Als de computer daarna volgens de Rescue-CD schoon & rootkit vrij is, kan je met F8 opstarten, aanmelden als (een) Beheerder, & dan kies je Deze computer herstellen, Opdrachtprompt.

Mocht je geen Herstel Partitie hebben, dan moet je van de Windows 7 DvD opstarten, & dan inplaats van Nu installeren, daaronder Computer herstellen klikken.

In de Opdrachtprompt typ je:

sfc /scannow

Als SFC voltooid is, sluit af & herstart.
 
Cd tje is gebrand, bedankt alvast voor de nuttige info! Ga vanavond er direct mee aan de slag
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan