Configuratiescherm in Vista werkt niet meer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mandera

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2007
Berichten
64
Ik heb al eens eerder meegemaakt dat na een tijdje op Windows Vista het configuratiescherm uitvalt en niet meer wil starten. Ik krijg dan de melding: Windows Verkenner werkt niet meer!. Ik heb al 2 keer systeemherstel geprobeerd maar dit werkte ook niet.

Ik ben nu ten einde raad. Kan iemand mij nog helpen???

Alvast bedankt!
 
bedoel je met een systeem herstel echt windows vista opnieuw instaleren of meer een herstel punt maken ?
 
Herstelpunt terug gepakt. Maar in het verleden ook eens meegemaakt toen overnieuw geinstalleerd, daarna tijdje goed maar nu heb ik het weer!
 
kan het toevallig zo zijn dat je net iets hebt geinstaleerd en dat daarna steeds de problemen beginnen ?
 
kan het toevallig zo zijn dat je net iets hebt geinstaleerd en dat daarna steeds de problemen beginnen ?

Ja gisteren had ik een printserver geinstalleerd (die het niet deed) daarna had ik het wel...
 
ik zou dan eens die printerserver de-instakeren en kijken of het dan wel werkt. werkt het dan wel weer galdjes? check eens of je voor die printer server wel de vista driver hebt. stel dat er geen vista driver is en het blijkt aan die printer server te liggen? tja dan word het even uitzitten totdat die driver er wel is of printer server niet gebruiken. of uiteraard accepteren dat je dit probleem hebt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan