configuratiescherm pictogrammen weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

math678

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2002
Berichten
373
Op de \pc van mijn zoon loop ik tegen enkele gekke punten aan. Wellicht dat ze met elkaar te maken hebben.
Wat ik constateer|:
1) als ik klik op configuratiescherm staat linksonder 33 objecten maar er worden geen objecten (pictogrammen weergegeven)
2) als ik naar de opstartpgaina van internet ga bij hem www.startpagina.nl kan hij geen zoeksystemen instellen. (deze zijn allemaal leeg, er is er geen enkele instelbaar). Normaliter kon je door middel van een aanklik voor een keuze zoeksysteem deze selecteren. Nu staat er alleen nederlandse en engelse zoeksystemen maar vervolgens niet meer de keuze
3) systeemherstel werkt niet

het is een oude windowms millennium PC.\
Waar zou dit aan kunnen liggen ?
 
ik raad aan om (als je het voorhanden hebt en de kennis hebt) om Windows 98 te installeren.
Dan zijn veel problemen opgelost. Windows ME was en is een van de slechtste Windows versies ooit gemaakt.
 
Beste heer,
Dat is mij bekend. Maar ik heb de cd van windows 98 niet meer. De PC die het betreft is al zeker 5 jaar oud maar voor mijn zoon nog zeer goed bruikbaar. Alleen met de genoemde probleemgevallen. Internet etc. werkt gewoon. Wie kan me helpen met de genoemde problemen?
 
geprobeerd.
Bij ewido verschijnt niet popup scherm om online scan uit te voeren en bij kaprsky zie ik de correcte pagina maar de button kapersky online scanner functioneert niet.
Als ik youtube opstart geeft hij steeds het vo9lgende probleem aan:
hallo je hebt javascript uitgeschakeld of je hebt een oude versie van adobe's flash player.
Kan het hier mee te maken hebben.

Gecontroleerd:javascript is ingeschakeld.
adobe flash gedwonlaod en geinstalleerd maar probleem blijft.

Math
 
Het had te maken met de verwijdering van een symantec map die nog in de prullenbak stond. Na restore probleem opgelost.
 
Oke mooi voor je zoontje dat het weer goed is..:thumb:
suc6 ermee..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan