configuratiescherm > software kan niks verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

antwan

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2007
Berichten
29
Hallo mensen,

Ik kan via configuratiescherm > software niks meer verwijderen de knop is niet zichtbaar van verwijderen of wijzigen weet iemand hoe ik dit weer terug krijg?

grt,

Antwan
 
Probeer het volgende, allemaal uitvoeren via het Start -> Uitvoeren veld.
Bij elke regel dat het niet lukt is het bijbehorende bestand verminkt of afwezig op je computer.
Draai dan een Start -> Uitvoeren -> sfc /scannow
om die bestanden weer terug te zetten.
(houd een volledige XP installatiecd van jouw smaak (Home of Professional) in de juiste taal en met het bij jou geldende XP Service Pack bij de hand)

regsvr32 %windir%\system32\RPCRT4.dll
regsvr32 %windir%\system32\ole32.dll
regsvr32 %windir%\system32\OLEAUT32.dll
regsvr32 %windir%\system32\SHELL32.dll
regsvr32 %windir%\system32\USERENV.dll
regsvr32 %windir%\system32\MSCTF.dll
regsvr32 %windir%\system32\appwiz.cpl
regsvr32 %windir%\system32\OLEACC.dll
regsvr32 %windir%\system32\msi.dll
regsvr32 %windir%\system32\CLBCATQ.DLL

Lukt het wél allemaal, dan nogmaals het Software-ding opstarten en kijken of alles nu wel werkt zoals bedoeld.

Tijs.
 
hallo,

ik heb het geprobeerd wat hierboven staat en het lukt niet alle bestanden waren nog aanwezig weet iemand nog iets?

grt,

Antwan
 
Ik heb in ieder geval een omzeiling van je probleem dat je kunt proberen:
Installer ccleaner

Pas wel op dat je bij de installatie niet het vinkje zet bij de sponsor als je daar geen behoefte aan hebt. Ikzelf vink altijd alleen de bovenste 2 opties aan (Bureaublad-snelkoppeling en programmagroep maken).

Als je het programma draait, en je kies Gereedschap, dan kun je via dat systeem ook proberen programma's te deïnstalleren via aanklikken van het te verwijderen programma en dan op Deïnstalleren klikken.

Wat ook kan zijn is dat de Windows Installer defect is geraakt. Installeer die opnieuw:
klik hier voor de Engelse versie
klik hier voor de Nederlandse versie

Succes,

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan