configuratiescherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

jannie

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
434
Ik heb windows xp home maar waarom duurt het zolang voordat het configuratiescherm opstart als ik die aanklik dat duurt wel zo,n 30 sec. BVD GR Harry
 
Goedemorgen,

Heb je dit probleem sinds kort of al zolang als XP erop staat?

Sinds kort, dan via systeemherstel stapje terug gaan.
 
config

Ik heb deze computer pas een paar weken en hij doet dat al vanaf het begin. Gr Harry
 
Hallo, kan je ook vertellen wat voor een systeem je hebt? de specs van de pc? iets meer info graag, heb je de pc zo aangeschaft, nieuw of niet?
 
config

ik heb xp home erop en een pentium4 2.6 mgh 512 mb ram.
 
ligt voor de hand deze vraag, is pc spyware-vrij?
 
Progjes tegen spyware.AdAware 6: Na het installeren klik je op de globe rechtsboven en haalt de laatste update op. Sluit het programma eerst af en daarna start je het weer zodat het ook werkelijk de laatste update in gebruik neemt. Na het scannen vink je alles aan en klik je eerst op quarantaine om een backup te maken voordat je op Next klikt. De huidige versie van AdAware is build 6.181
En/of
Spybot S&D: Eerst klik je links op Online, dan "Search For Updates,'' vervolgens alle updates aanvinken en downloaden. Nu Internet Explorer afsluiten. Klik linksonder op "check for problems,'' dan scannen, laat SB tenslotte alles verwijderen/herstellen dat in rood aangegeven wordt. Het programma maakt automatisch backups aan.

Mocht dit niet helpen ga dan naar Helpmij tegen spyware offensief en plaats DAAR een Hijack This Log, staat allemaal beschreven hoe je een en ander moet gebruiken, experts helpen je vervolgens verder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan