Configuratiescherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Puschkin_Vibe

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2003
Berichten
72
Sinds een tijdje heb ik een raar groot zwart vlak midden in mijn software scherm.
Heeft iemand dit eerder gehad zoja hoe ben je eraf gekomen ?
Formatteren helpt natuurlijk wel maar daar heb ik geen zin in om eerlijk te zijn :(
Zou het helpen om windows opnieuw over de bestaande windows heen te installeren ?

Alvast bedankt.
 
Ligt het niet aan je scherm, kun je dit niet op een andere computer even uitproberen.
 
neej klopt het ligt ook niet aan me scherm maar als ik via start > configuratiescherm > software ga dan zie ik ineens een zwart vlak en die is dan behoorlijk groot want het duurt ff als ik van het bovenste programma naar het onderste programma scroll
en het rare is ook als ik op dat zwarte deel klik en dan naar beneden scroll zie ik ook witte lichtbruine en blauwe strepen/vlakken
 
Zou even wachten met verder zoeken ,kan wel eens door de warmte komen.

Probeer eens zachtjes op een ander deel van je scherm met je vinger zachtjes te drukken,denk dat je nog meer vlekken ziet.

Kan het mis hebben???
 
Hoe groot mag een bijlage in de vorm van een afbeelding hier zijn dan zet ik er een screenshot bij want het heeft nix met me beeldscherm zelf te maken
 
Blijlage mag 100,0 KB zijn, dus het best een jpg.
 
dit bedoelde ik dus

Afbeelding1.jpg

hoop dat het zo duidelijker is

alsiemand weet wat het is en hoe iik eraf kom graag want het irriteert me mateloos

alvast bedankt
 
Heb je nog de mogelijkhijd een Systeemherstel te doen naar een tijdstip dat het nog wel goed werkte?
 
Ik weet niet precies wanneer het gebeurd is maar ik heb niet zo lang geleden toen ik dit probleem al had idd een systeem herstel gedaan tot ergens in februari maar dat heeft niet geholpen helaas
 
Heb al aan het zoeken geweest,naar vergelijkbare topics,maar nog niets kunnen vinden binnen Helpmij.

Wacht nog effe af ,er zal best nog wel iemand met een oplossing komen.

Heb sfc /scannow via Start Uitvoeren al geprobeert,wordt wel om de XP cd gevraagt,en kan even duren.
 
Heb je al een andere videokabel geprobeerd.
 
hahaha
nou Jozo die link van jou was de oplossing :thumb:
mag ik je hartelijk bedanken :)
het iriteerde me echt die zwarte balk maar geen last meer van
ik had idd een updater van electronic arts in dat scherm staan maar ik heb dat spel al eens eerder geinstalleerd en toen had ik het niet

het is nu weg :thumb:
ben weer happy ;)

de rest ook bedankt voor de antwoorden:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan