configuren textpad en ant

Status
Niet open voor verdere reacties.

migthy84

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2009
Beste helpmijers

Op dit moment ben ik weer bezig met java ( een hele tijd geleden) en dien even wat variabelen te installeren.

JAVA_HOME = C:\jdk1.6.0_24
ANT_HOME = C:\apache-ant-1.7.1

insert vooraan in PATH:
%JAVA_HOME%\bin;%ANT_HOME%\bin; . . .

Installeer TextPad en de Spellingsbibliotheek in Program Files
Er is een licentie voor versie 4.
configureer TextPad voor Java en Ant:

Alleen weet ik niet heel goed waar dit zou moeten en hoe

platform?

moet je deze eens bekijken
http://www.eclipse.org/downloads/
moet je de jee pakken
dan moet je eens de tool=>views=>ant view bekijken en merk wat er gebeurt als je je buildfile erinsleept.

onderstaande moet komen bij configuratiescherm =>systeem of geavanceerde systeemeigenschappen(naargelang win 7 of niet)=>geavanceerd=>omgevingsvariablen

bij linux is het env maar die blijft niet dus dan moet je naar /etc/env.. moet ik opzoeken

JAVA_FXHOME C:\Program Files\JavaFX\javafx-sdk1.2
JAVA_HOME C:\Program Files\Java\jdk1.6.0_18
JBOSS_HOME F:\A_Servers\jboss-5.0.1.GA
ANT_HOME F:\_ANT\apache-ant-1.7.1

ECLIPSE_HOME F:\editors\eclipse2 deze dient om er voor te zorgen dat de pde goed loopt
JRE_LIB C:\Program Files\Java\jdk1.6.0_18\jre\rt.jar
JRE_SRC C:\Program Files\Java\jdk1.6.0_18\src.zip
JRE_SRCROOT
JUNIT_HOME
JUNIT_SRC_HOME

PATH “wat er al stond”+%JAVA_HOME%\bin;%JAVA_libs%\bin;%JAVA_FXHOME%\bin;%JAVA_FXHOME%\emulator\bin;%JBOSS_HOME%\bin;%ANT_HOME%\bin;

windows 7 gebruik ik . Moet helaas nog 2 opdrachten voor me oude school inleveren anders krijg ik me diploma niet. Zit jij toevallig ook op de hu

nee belg en werkloos Ik doe af en toe projecten +/-3maand maar ik help graag

het was geen aanbod ik laat je mijn huidige toestand weten zo weet je dat ik geen student ben.Forum is verrijkend voor mij Het geeft mij snellere en betere uitkomsten door codes/constructies te zien die ik voorheen nog niet gebruikte/zag

Je moet dan eerst kijken naar socket verbindingen je moet pingen en iedereen een rating geven en zo kan je iedereen in een netwerk plaatsen zodat je met weinig berichten te versturen, iedereen kan bereiken

Voor ant moet je die installeren extracteren op je hd en dan je path bin toevoegen aan path je home dir maakt dat programa's op de achtergrond onmiddelijk uw gekozen libs vinden
de enviromentvariable maakt dat je snel kan switchen naar een andere versie
een herstart is noodzakelijk om deze in gebruik is.

het was geen aanbod ik laat je mijn huidige toestand weten zo weet je dat ik geen student ben.Forum is verrijkend voor mij Het geeft mij snellere en betere uitkomsten door codes/constructies te zien die ik voorheen nog niet gebruikte/zag

Je moet dan eerst kijken naar socket verbindingen je moet pingen en iedereen een rating geven en zo kan je iedereen in een netwerk plaatsen zodat je met weinig berichten te versturen, iedereen kan bereiken

Voor ant moet je die installeren extracteren op je hd en dan je path bin toevoegen aan path je home dir maakt dat programa's op de achtergrond onmiddelijk uw gekozen libs vinden
de enviromentvariable maakt dat je snel kan switchen naar een andere versie
een herstart is noodzakelijk om deze in gebruik is.

---

Het probleem is niet 100% weet wat de goede instelling zijn om het juiste te doen.

De software dit ik draai zijn

ecilpse - nieuwste versie
ant : apache-ant-171.
jdk : jdk1.6.0_25
djdec 337 : decomp

Alles staat in de root map van de harddisk.

Ook al heb im de omgevingsvariablen aan gemaakt:

Kan iemand mijn stap gewijs vertellen wat de juist manier is om een project te deployen. Het is zowel voor de server kan als client kant deployen.

Ik heb het een beetje afgeschermd door deze in een map editors te plaatsen. Het blijf het zelfde
deze gaat mogelijks eclipse al vinden en gebruiken zo kan je dan in eclipse een de ant view open zetten
is deze niet gevonden moet je een bij instellingen kijken in eclispe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan