configureren van APU AMD A serie A10-6800K - 4.1 GHz

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ghost

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2002
Goedemorgen all,
Ik ben sinds gister de trotse bezitter van een nieuwe pc. daarin zit de AMD A serie A10-6800K - 4.1 GHz.
Deze APU heeft een geïntegreerde AMD Radeon HD 8670D. Bij de eerste keer opstarten zag ik al dat standaard vga driver van windows gebruikt wordt. Hij start echter zo snel op dat ik niet eens kan zien welke toets ik moet drukken om uberhaupt in de bios te komen. Als ik daar toch al in
kan komen weet ik ook niet wat ik moet doen.
Bovenstaande maakt misschien dat je denkt dat ik verstand heb van pc's maar dat is niet zo. Weet iemand hoe ik deze cpu moet conigureren? Moet dat in de bios?
Overigens twijfel ik of deze vraag hier thuis hoort. :D

Ik zit overigens op mijn werk en zal de oplossingen vanavond pas uit kunnen proberen.(natuurlijk laat ik de browser wel open staan:D:D)

Heb je de VGA-driver niet gekregen bij je systeem?? geen goeie service ..
Je kan op de site van AMD de driver gewoon downloaden ...

Succes!

Heb je de VGA-driver niet gekregen bij je systeem?? geen goeie service ..
Je kan op de site van AMD de driver gewoon downloaden ...
F2, F10 of F11 wil wel es in het BIOS geraken

Succes!

goedemorgen whittey,
Ik heb er wel een dvd met drivers etc bij gekregen maar als ik kjik naar het stuurprogramma dan pakt hij de standaard vga driver .
(ik stam nog uit de tijd dat je een grafische kaart kocht en die moest detectere etc.) Nu dat in de APU zit weet ik echt niet wat ik moet doen.
ik zal vanavond proberen of ik iets van een grafische driver voor de AMD Radeon HD 8670D kan vinden. Weet jij welke ik moet hebben van de onderstaande link?

http://support.amd.com/us/gpudownload/windows/Pages/radeonaiw_win8-64.aspx

hangt af van je OS en bitversie
EDIT: enkel de CATALYST driver, de bovenste ..

En dat was het! Thanks whittey. you rule.
Hij draait super:thumb:

ehh lord4163.. foute topic??

Fijn om te horen Ghost, dat het werkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan