tarakuiper
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 aug 2008
hallo
ik maak gebruik van een digiconnect router 11g
zodra ik mijn laptop van het stroom afhaal heb ik geen of beperkt internet.
ik kan bijvoorbeeld niet op msn komen of via msn in mijn hotmail komen.
ik maak gebruik van vista ultimate en als ik kijk naar de sterkte van mijn verbinding zegt hij uitstekend terwijl ik dus niet op msn kan komen,
mijn ipv6 staat trouwens op beperkt.
als ik verbinding maak met het netwerk via de buren (zij gebruiken een draadloosmodem) kan ik wel gewoon op msn komen?
als mijn ouders met hun laptop verbinding maken via mijn router kunnen die wel zonder problemen op msn komen.
wat voor instellingen heb ik fout staan en hoe zouden die dan wel moeten staan.
ik heb de router al een keer gereset en ik heb ook al geprobeerd om mijn router opnieuw te configureren maar heb geen idd wat de instellingen moeten zijn.
ik vind het vooral zo raar omdat ik met stroom( dus via het stopcontact)wel verbinding krijg met msn en zonder stroom, dus via de batterij geen verbinding krijg...
kan het ook aan mijn netwerkkaart liggen, het is er een die ingebouwd in de laptop zit?
wij kan mij hierbij helpen?
groetjes tara
ik maak gebruik van een digiconnect router 11g
zodra ik mijn laptop van het stroom afhaal heb ik geen of beperkt internet.
ik kan bijvoorbeeld niet op msn komen of via msn in mijn hotmail komen.
ik maak gebruik van vista ultimate en als ik kijk naar de sterkte van mijn verbinding zegt hij uitstekend terwijl ik dus niet op msn kan komen,
mijn ipv6 staat trouwens op beperkt.
als ik verbinding maak met het netwerk via de buren (zij gebruiken een draadloosmodem) kan ik wel gewoon op msn komen?
als mijn ouders met hun laptop verbinding maken via mijn router kunnen die wel zonder problemen op msn komen.
wat voor instellingen heb ik fout staan en hoe zouden die dan wel moeten staan.
ik heb de router al een keer gereset en ik heb ook al geprobeerd om mijn router opnieuw te configureren maar heb geen idd wat de instellingen moeten zijn.
ik vind het vooral zo raar omdat ik met stroom( dus via het stopcontact)wel verbinding krijg met msn en zonder stroom, dus via de batterij geen verbinding krijg...
kan het ook aan mijn netwerkkaart liggen, het is er een die ingebouwd in de laptop zit?
wij kan mij hierbij helpen?
groetjes tara
Laatst bewerkt: