configureren van de router

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daag je me uit? Ik geef je alleen even aan dat ik niks van energiegebruik weet. Dus dankjewel dat je het hebt overgenomen. :thumb:

Nee, ik daag je niet uit. Alleen denk ik dat je moet oppassen met (junior) members te adviseren met windows herinstallaties voordat er verschillende opties zijn geprobeerd. Je kan op iedere vraag hier op het forum wel direct adviseren om te herinstalleren, maar dat is vaak niet de oplossing (zoals ook bij deze vraag) en kost de gemiddelde gebruiker al gauw een paar dagen werk. Aan de vraagstelling/antwoorden van TS kun je tevens opmaken dat ze niet enorm bedreven is met computers waardoor het waarschijnlijk is dat ze snel je herinstallatie advies zal opvolgen. En dat is zonde van al het werk en lost dus niets op.... :confused:

Akkoord. Maar ik ben ook maar Senior Member hoor. :) En het kan wel eens wat oplossen maar als er slimmere mensen zijn die het probleem kennen...

Slimmer niet direct... :p Alleen ieder z'n specialiteiten. Vraag mij niets over Linux of websites bouwen. ;)

Maar goed, deze discussie zou wellicht meer op z'n plek zijn in de Members Chat. Dit topic is op 'opgelost' gezet door Tara en dat is het belangrijkste.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan